petak, 30. ožujka 2018.

#RECENZIJA: Tarte skin twinkle lighting palette vol II.

Tarte je jedan od onih brendova kod kojih mi se rijetko što ne svidi. Koliko god se puta rastužim oko činjenice da nam je teže dostupan, sreća je u nesreći (poštarini od 100+ kuna) da me je to svaki puta do sada spasilo propuha u novčaniku. Pred nekoliko mjeseci Tarte je slavio rođendan i uz popuste na većinu proizvoda, nudili su i besplatnu internacionalnu poštarinu. Iskoristila sam to da si priuštim, neki od toliko dugo željenih proizvoda, a odluka je pala na Tarte skin twinkle lighting palette vol II. o kojoj danas čitate. Iz Amerike mi je stigla za svega dva tjedna, u lijepom pakiranju i odlično zaštićena čime barem djelomice mogu opravdati visoku cijenu dostave koju bih platila da nije bila besplatna u trenutku narudžbe.


Paleta stiže pohranjena u kartonskoj ambalaži presijavajuće plavo tirkizne boje sa zlatnim detaljima. Kutija sadrži podatke o sastojcima, gramaži,  te roku trajanja koje ćete naći na dnu posta. Kutija mi se svidjela, no moram priznati da sam sa tolikim uzbuđenjem otvarala paletu, da mi ni najružnija moguća ambalaža ne bi bila zasmetala u trenutku kada je paket stigao.


Ambalaža same palete me je oduševila počevši od dizajna za koji pretpostavljam da bi trebao predstavljati morske valove, pa do kvalitete. Izrađena je od čvrstog materijala (pretpostavljam metalnog) sa jakim zatvaranjem na klik.


Unutar palete smjestilo se veliko praktično ogledalo, te četiri nijanse highlightera odvojene pregradama. Nisam ni slutila koliku sam sreću imala što su mi sve nijanse čitave prošle transport, sve dok mi pri kraju fotografiranja paleta nije pala sa manje visine i najtamnija nijansa skroz napuknula. Iako su paketi jako dobro zaštićeni i Tarte ima korektnu politiku reklamacija, prilikom naručivanja imajte na umu da su ovi highlighteri dosta krhki i da postoji mogućnost da će ih transport oštetiti. Paletu nikako ne bih nosila na putovanja.


Tekstura highlightera je jako mekana i svilenkasta. Dosta se truse prilikom aplikacije na kist, no kada je u pitanju nanošenje na lice, nisam imala problema jer proizvod jako lijepo prione i ne rasipa se po licu. Što se unutrašnjosti ambalaže tiče, nju čistim češće nego bilo koju drugu iz ladice. Ravnomjerno se nanose i ne ističu teksturu kože. S lakoćom se blendaju, a najljepši izgled daju kada ih nakon blendanja još lagano utapkate blago vlažnom spužvicom. Za nanošenje najčešće koristim lepeza kist ili kistove gustih mekanijih dlačica poput onih Real Techniques kista za setiranje.


Oduševila me pigmentacija koja je kod svih nijansi izvanredna. Vidjeti ćete na swatchevima niže koliki intenzitet boje i sjaja nijanse imaju. Šimer je u proizvodu jako fino mljeven (jedino Candlelight ima malo veće čestice) i završnica koju daje na licu nalikuje metalik. Mokrom tehnikom postiže se izgled na koji neće ostati imuna ni jedna obožavateljica zaista jakog i izraženog highlighta! Preskočite paletu ako ste u potrazi za suptilnim highlighterima za svaki dan jer nijanse koje sadrži su daleko od toga. Ne bih vam je preporučila ni ako imate jako proširene pore jer će ih ovi highlighteri dosta naglasiti.


Sve nijanse iz palete su toplijeg podtona. Jedino posljednja ne odgovara mojoj svijetloj puti, pa nju najčešće koristim na kapcima ili pomiješanu sa nekom od ostalih nijansi.

Daylight- svijetla, bijelo zlatna nijansa 
Skylight-svijetla, biserna nijansa 
Spootlight- srednje tamna, šampanjac nijansa  
Candlelight- tamnija, rose gold nijansa


Ovo su jedni od rijetkih highlightera koje na kraju dana skidam gotovo kakve sam ih nanijela. Jedino kod nijanse Spootlight primijećujem da primjetnije izblijedi nakon 6+ sati nošenja.

Cijena na službenoj Tarte stranici iznosi 315 kuna za ukupno 5 grama proizvoda. Rok upotrebe je 12 mjeseci od otvaranja. Na Tarte stranici ističu kako je proizvod obogaćen antioksidantima koji pomažu hidratizirati i omekšavaju kožu (Rainforest of the Sea Complex: kokos, vitamin E, ekstrakt vanilije, mineralni pigmenti). Potpuni spisak sastojaka možete vidjeti niže.

Jeste li isprobali neki Tarte proizvod?
Sviđaju li vam se ovi highlighteri?
Pišite mi! :)









4 komentara:

  1. Odlicna i detaljna recenzija. Highlighter predivan,bas po mom ukusu. Rado bih ga koristila. Veliki pozdrav za tebe Iva :-)

    OdgovoriIzbriši