srijeda, 21. veljače 2018.

#RECENZIJA: Physicians Formula Bronze Booster

Ako me sjećanje dobro služi, posljednju Physicians Formula recenziju tipkala sam prije nešto više od godinu dana u vrijeme kada se brend pojavio u Kozmo drogerijama zbog čega nisam mogla sakriti svoje oduševljenje jer smo ga do tada mogli kupiti samo putem inozemnih internetskih trgovina. Nesretan splet okolnosti uzrokovao je da su se Kozmo drogerije prije nekoliko mjeseci zatvorile i Physicians Formula nam ponovno nije lako dostupna koliko bi voljeli. Srećom i dalje je tu iHerb sa svojom bogatom ponudom njihovih proizvoda, no nije isto kada proizvod koji kupujete možete isprobati na licu mjesta i kada ga naručujete sa drugog kraja svijeta. Očito je da nisam zadovoljna trenutnom situacijom, no nadam se da će nam Physicians Formula jednom opet stajati na policama naših drogerija. Kako bih vam olakšala odluku o naručivanju, bar što se Bronze Booster Glow-Boosting Pressed Bronzera tiče, danas ću vam pisati o njemu.

Kartonsku ambalažu, sa kojom dolazi, nažalost nećete vidjeti jer je nisam mogla pronaći među fotografijama, no napomenuti ću da postoji jer svakako više volim proizvode koji dolaze, na taj način, dodatno zaštićeni. Osim ambalaže, bila je tu i plastična košuljica na samoj posudici bronzera. Ambalaža se kvalitetom ne razlikuje od ostalih Physicians Formula proizvoda koje sam prethodno koristila. Plastika od koje je izrađena je dosta izdržljiva, a zatvaranje čvrsto. Dojmio me se brončani poklopac koji se presijava i sunce koje su smjestili unutar tog poklopca.


Ni po otvaranju ambalaže nije bilo većih iznenađenja. Našlo se tu okruglo ogledalce i dodatno dno sa kistićem koji su karakteristični za ove proizvode. Kako sam već jednom prilikom koristila kist iz drugog Physicians Formula bronzera, oprala ga i nakon toga bacila u smeće jer se raspao, ovoga do dana današnjeg nisam takla i još uvijek stoji upakiran u  plastičnoj košuljici na svom mjestu u ambalaži.


Nijansa bronzera koju sam odabrala je Light/Medium. Za razliku od Avonovog Mark bronzera o kojem sam vam pisala prošli tjedan (OVDJE), sa Physicians Formula bronzerima nemam problema da su mi pretamni jer koji god da sam do sada koristila, komplimentirao je mom izrazito svijetlom tenu. Bronzer je toplog i blago narančastog podtona, te sadrži čestice zlatnog shimmera u umjerenoj količini koje se toliko ne ističu na licu. Ne mogu napisati da sam sa time u potpunosti zadovoljna jer kada kupujem bronzere koji nisu mat, preferiram da sjajne čestice budu u većoj količini i jako fino mljevene. Iako imam dojam da je nakon što sam potrošila više slojeva čestica više, bilo je perioda (posebno kada sam ga tek počela koristiti) kada se ovaj bronzer ponašao kao mat bronzer sa tek pokojom sjajnom česticom, a to mi se nije sviđalo.


Tekstura mu je sasvim dobra za svakodnevno korištenje. Proizvod niti je pretvrd niti premekan, ne trusi se, lijepo se rasporedi po licu i sa lakoćom se nadograđuje što mi je bilo važno s obzirom na nešto slabiju pigmentaciju. Kada sam vidjela da se na licu odlično zadržava tijekom dana, baš zbog prethodnih karakteristika i nijanse koja je primjerena mom temu, postao je jedan od onih bronzera koje najčešće koristim bez obzira na gore spomenuti shimmer koji mi je u ovom proizvodu čas drag, čas ne. Vjerujem da će svi oni izrazito svijetle puti znati koliko znači naći dovoljno svijetao i ne ekstremno pigmentiran bronzer za svaki dan.


Ako se odlučite isprobati ovaj bronzer, naći ćete ga na iHerbu po cijeni od oko 85 kuna za ukupno 9 grama proizvoda. Rok upotrebe iznosi 12 mjeseci od otvaranja, a sastojke možete vidjeti niže.


Jeste li imali priliku isprobati koji Physicians Formula proizvod?
Pišite mi! :)






2 komentara:

  1. Nisam imala prilike koristiti ali mi se jako svidja ova zemljana boja.
    Zemira.

    OdgovoriIzbriši