nedjelja, 25. veljače 2018.

#OOTD+ review with SHEIN: Botanical Shirt Dress

Danas koristim priliku da vam pokažem svoj zadnji ulov sa SHEIN stranice. Ovo je jedna od onih stvari koja mi se toliko svidjela na prvi pogled da prilikom naručivanja nisam obraćala pozornost na godišnje doba, a još manje razmišljala o temperaturi na kojoj ću morati slikati outfit kada mi naručeno stigne. Vjerojatno da ćemo se složiti kako je kombinacija skroz jesenska, a s obzirom na vrijeme ovih dana, vjerujem da vam neće biti teško zamisliti koliko sam se smrznula pozirajući ispred objektiva.

Kao i inače, napisati ću vam koju riječ više o naručenome. Haljinu ćete naći na ovome LINKU zajedno sa svim informacijama o dostupnim veličinama i mjerama, te se na tome neću zadržavati. Iz mog iskustva ovu je haljinu sasvim dovoljno naručiti u veličini koju nosite inače (moja je u S veličini). Haljina ima podstavu čitavom duljinom i drago mi je što mogu napisati da se nigdje ne prozire. Smatram da je dosta kvalitetno izrađena, te je materijal sasvim ugodan za nošenje. Osim uzorka koji je stvarno upečatljiv, haljina ima i vezanje u struku koje je dodatno podigne te gumbiće cijelom duljinom sredine koje možete nositi i otkopčane ako tako želite. Nadam se da će ono što nisam navela biti vidljivo na fotografijama, a ako vas zanima još neki detalj o haljini, slobodno pitajte u komentarima. 


*haljina (SHEIN)
čizme (H&M)
torbica (H&M)


*PR PROIZVOD

Kako vam se svidio današnji outfit?
Biste li nosili haljinu poput ove?
Pišite mi! :)





4 komentara: