utorak, 30. siječnja 2018.

#TOP 10 FAVORITA 2017. GODINE

Prethodnih godina sam vam godišnje favorite pisala kroz više postova gdje je preparativna kozmetika bila odijeljena od dekorativne i bile su to prilično dugačke liste proizvoda. Ove sam se godine odlučila za drugačiji pristup. Odredila sam da ću pisati o ukupno 10 omiljenih proizvoda iz 2017-te godine i krenula vođena idejom da na listu svrstam proizvode koje sam najviše koristila tijekom godine ili u periodu od kada ih imam, čije su kupnje već ponovljene ili će biti kroz neko vrijeme i sa kojima smatram da ne možete pogriješiti ako vam se učine zanimljivima i odlučite ih isprobati.
Da ne duljim, u nastavku vam predstavljam 10 fantastičnih proizvoda koji su mi na neki način obilježili proteklu godinu.


S obzirom da mi je omiljeni dio kod šminkanja nanošenje sjenila na kapke i vjerojatno vam je postalo i više nego jasno da su palete sjenila ono što najčešće kupujem i na što sam spremna i najviše potrošiti bio bi red da odatle i krenem. Moram priznati da mi je bilo jako teško izabrati između svih paleta koje sam koristila tijekom 2017-te godine, no na kraju sam se odlučila za onu koja me se, nesumnjivo, najviše dojmila svojom kvalitetom i čije su nijanse kakve sam najčešće i nosila tijekom tih 365 dana. Prvi od 10 fantastičnih proizvoda je Urban Decay Naked Heat paleta sjenila. Niste još imali priliku čitati recenziju ove palete jer vam je tek pripremam, no za sve one koji vole tople nijanse na svojim kapcima ovo je nešto što će poželjeti imati. Urban Decay je ovom Naked paletom otišao korak naprijed jer su sjenila iz Naked Heat, kvalitetom još bolja od onih u Naked i Naked 3 koja sam svojevremeno također hvalila. Ova paleta je dokaz da i brend poput Urban Decaya ima prostora za napredovanje i da se nešto što je već bilo odlično može učiniti još boljim. Sjenila svih završnica u paleti su izuzetno pigmentirana, mekana, lagana za nanošenje i  blendanje, trušenje im nije zamjerivo, a trajnost na kapcima odlična. Ne želim se previše raspisati jer kakva korist onda od recenzije koja slijedi, no svakako paleta na koju svi ljubitelji toplih nijansi trebaju obratiti pažnju.

Zadržati ću se još kratko na kapcima kako bih na listu uvrstila i Macovu Prep+Prime 24- Hour Extend Eye bazu za sjenila. Proizvod je to čiju sam kupnju, tijekom protekle godine, ponovila više puta i pored kojeg, zaista nemam preveliku želju isprobavati neke druge baze. Baza je to, divne teksture koja moja sjenila bez sumnje čini postojanima tijekom čitavoga dana, pojačava im intenzitet, a na nakupljanje sjenila u pregibu sam zaboravila. Za nekoga tko ima masne kapke, ali i one koji će, poput mene, najviše vremena potrošiti na šminkanje kapaka i žele da se taj trud zadrži u početnom stanju tijekom cijeloga dana, baza je proizvod bez kojeg nećete željeti živjeti nakon što isprobate onu pravu. Ja sam svoju našla i to je upravo ova!

Iduće od fantastičnih 10 je *theBalm Balm Springs rumenilo za koje nije bilo toliko nepredvidljivo da će se naći na ovoj listi jer ovo je proizvod koji već mjesecima hvalim, neprestano koristim i sumnjam da će mi ikada dosaditi. Zagasito ružičasta nijansa, mat završnice koja će se sa lakoćom prilagoditi svakom tenu, a učini da izgledate svježije i odmornije čak i kada to niste. Pigmentacija mu je odlična, sa lakoćom se nanosi i još lakše gradi do željenog intenziteta, a dugotrajnošću je prestigao gotovo sva rumenila koja sam do sada koristila (ako uzmemo u obzir, da su mi oni druga stvar na koju pored paleta sjenila najviše trošim, broj onih koje sam isprobala je popriličan).

Tko je probao Catrice tekuću kamuflažu, vjerujem da će se složiti da je sa razlogom zauzela svoje mjesto na ovoj listi. Korektor je to, koji sam trošila i ponovno kupovala od kada se prvi put našao u mojim rukama. Odlično je pigmentiran, dobro prekriva nesavršenosti u okoloočnom području i na licu, dugotrajan je, ne uvlači mi se u linijice i ne isušuje mi područje ispod očiju. Nevjerojatno je koliko toga ovaj proizvod pruža, a po izuzetno je pristupačnoj cijeni!

Još jedan manje nepredvidljivi proizvod na listi fantastičnih je Macov mat ruž u nijansi Velvet Teddy. Ovo je ruž za kojim posežem kada god ne znam što bih nanijela na svoje usne, a želim da to bude nešto sa čime se osjećam sigurno. Volim ovu nijansu jer laska mom tenu i podtonu kože, lako se prilagođava svakom makeupu i unatoč mat završnici je jako ugodan za nošenje. Žao mi je što je recenzija ovoga ruža starijeg nadnevka i što sam tada još koristila mobitel za fotografiranje jer smatram da je ovaj divan proizvod zakinut u tom smislu. Ambalaža ovoga ruža je proteklog tjedna završila u empties kutiji, no čeka me 6 praznih ambalaža koje ću uskoro putem Back to Mac programa zamjeniti novim primjerkom Velvet Teddy-ja kojeg slobodno mogu i proglasiti svojim omiljenim nude ružem svih vremena. 


Iznenadila sam se koliko sam Macovih proizvoda uvrstila na ovu listu jer obično mi taj brend ne padne na pamet kada me pitate koji su mi omiljeniji, no, pored gore spomenute baze za kapke, Macov Fix+ još je jedan proizvod koji koristim svakodnevno i kupnju ponavljam svakih nekoliko mjeseci. Ne smatram da je nužno da ga imate i apsolutno nije nešto bez čega se ne može živjeti, no svakako olakšava dnevnu rutinu. Na linku koji vodi na recenziju ćete moći pročitati za što ga sve koristim, no ono zbog čega sam ga odlučila uvrstiti na listu jest lakoća sa kojom stapa sve proizvode (posebno praškaste) nanesene na lice čineći cjelokupan dojam šminke boljim i šminku lakšom za nošenje.

Ni ove godine nisam mogla ne uvrstiti Foreo Luna Mini 2 uređaj za čišćenje lica iako i dalje cijene svih Foreo uređajima smatram neopravdano visokima. Sada kada uređaj koristim još godinu dulje, samo mogu potvrditi status prošlogodišnjeg favorita jer ovo je uređaj koji uveliko pomaže mojoj rutini čišćenja lica i zaista vidim primjetnu razliku u onim periodima kada ga nakratko zapostavim! Lice je primjetno mekše kada koristim Foreo, tekstura kože bolja, a imam i dojam da se aktivni sastojci iz njege učinkovitije apsorbiraju. Nisam zaboravila na recenziju koju sam obećala (nažalost dosta davno) i gledati ću da je čitate kroz kraće vrijeme.

*Clarins lotus ulje sam vam također često spominjala, a nedavno sam kupila i svoju drugu bočicu toga proizvoda što je vjerojatno najvjerodostojnija potvrda koliko ga volim. Od kada koristim proizvode za njegu lica, nisam isprobala proizvod koji je mojoj koži više odgovarao. Čini je mekanom i glatkom, hidratiziranom, pore vidljivo manjima, a sebum drži pod kontrolom. Koristim ga svake večeri, u rutini mi se nalazio tijekom svih godišnjih doba i zaista nema proizvoda za njegu lica na koji bih radije izdvojila svoj novac.

Na ovoj listi se morao naći i Glam Glow Dual Cleanse Powermud tretman jer ovo je već treća teglica koju koristim i do sada (ne samo u protekloj godini) nisam našla masku koja bi joj mogla konkurirati. 10 minuta sa ovom maskom učini moju kožu i pore dubinski pročišćenima, ostavljajući kožu nahranjenom, te mekanom i glatkom na dodir. Neizostavan je dio svake moje nedjelje i uvijek ću je nanijeti prije šminkanja za neki važan događaj. Ako znate cijenu ovoga proizvoda i činjenicu da kupujem teglicu za teglicom, biti će vam jasno da je ova maska sve samo ne obična maska sa glinom!

I za kraj sam se odlučila izdvojiti Nuxe hranjivo i tonizirajuće svilenkasto ulje za tijelo s obzirom da je to jedini od preparativnih proizvoda za tijelo koje sam zaista obožavala u 2017-toj godini. Na fotografiji vidite novu bočicu kojom sam se počastila kada mi je sjela prva rata stipendije što naglašavam jer i dalje stojim iza toga da je ovo ulje s obzirom na brzinu kojom se troši luksuz za studentski džeparac, no također i da mi se svidjelo do te mjere da sam spremna, kada god sam u prilici, počastiti se njime. Jako volim ulja u njezi tijela, a kod ovog mi se posebno sviđa kako u kratkom periodu nahrani moju kožu i učini je elastičnijom i savršeni citrusni miris koji dugo ostane u sjećanju nakon što potrošite bočicu.


To bi bilo mojih 10 fantastičnih za 2017-u godinu. Bilo je još nekoliko proizvoda koji su se mogli naći na listi, nekoliko njih i sa prošlogodišnjih lista, no zaista sam se željela držati granice od 10 proizvoda i odlučiti se za one koju su mi u tom trenutku bili za nijansicu draži. Kao što ste mogli vidjeti, preparativna kozmetika je u nezavidnoj manjini za koju se nadam da će se popraviti u ovoj godini. Najviše bih voljela, napokon pronaći proizvod za kosu koji će me baciti na koljena jer je to nešto što mi već godinama ne polazi za rukom. Veselim se novim prilikama u 2018-toj godini!

Koje biste vi proizvode izdvojili kao favorite u 2017-toj godini?
Dijelimo li neke favorite?
Pišite mi :)





Broj komentara: 6:

  1. Sve je super☺Nuxe proizvodi vrijede svake kune,sviđa mi se maska za lice,ja koristim Lorealovu koja je također ok.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru. Drago mi je što imamo isto mišljenje o Nuxe proizvodima :)

      Izbriši
  2. Znači nakon Forea Plus, ovaj planiram uzeti.

    OdgovoriIzbriši
  3. O MAC fix spreju zadnjih dana čujem samo riječi hvale, tako da ću ga morati kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ženo! Trk u Mac, bar su ga u tvom gradu otvorili...javi dojmove! :*

      Izbriši