subota, 20. siječnja 2018.

#HAUL: ZAFUL SWEATERS

U današnjem postu ćete vidjeti nekoliko džempera koje sam naručila sa ZAFUL stranice. Ako poput mene, volite sve nijanse crvene i rozu boju, možda među mojim odabirom, nađete i neki za sebe.  Ako vam te boje nisu toliko drage, onda je dobra vijest što ćete na linkovima naći još i čitav niz drugih. Vjerujem da ćemo se svi složiti da su džemperi neizostavan i drag odjevni predmet u hladnim zimskim danima, pa hajde da vam pokažem one koji mene griju ove zime :)


Prvi džemper koji sam naručila je toliko popularan da ste ga sigurno već vidjeli na nekoj od društvenih mreža, a možda i kod nekoga iz vašeg okruženja. S obzirom na to, a i potpuno vjerodostojne slike na stranici, nije bilo iznenađenja što se izgleda samog džempera tiče, a ni njegovog materijala. Svi džemperi su deklarirani kao ONE SIZE tako da pazite na mjere koje se navode na stranici. Nije previše debeo, no i dalje je topao i ugodan za nošenje. Jedina zamjerka (koje sam bila svjesna prije naručivanja) jest njegova duljina za koju bih voljela da je nešto dulja, no divni volani na rukavima učine da zaboravim na to svaki put kada ga odjenem. Hlače ili suknja višeg struka i taj dio priče je riješen. Također, ako vam smeta da su rukavi kraći, obavezno vodite računa i o tome. Na linku ćete ga naći u ukupno 7 boja.

Flouncy Layered Sleeve Pullover Sweater



Idući džemper je dulji od prvoga. Radi se o oversized kroju sa zanimljivim rukavima stisnutim na krajevima (meni za mrvu predugačkim) i ovratnikom. Ako ste niži poput mene može proći i kao haljina. Materijal je ugodan za nošenje, također nije najdeblji mogući što mi i odgovara s obzirom na temperature ove zime, a i prvi je crveni džemper koji imam tako da mi ga to čini posebno dragim. Na stranici ćete ga naći i u sivoj boji.

Lantern Sleeve Turtleneck Oversized Sweater




I zadnji džemper je također jedan od popularnijih ove zime s obzirom da su svi poludjeli za perlicama kada su se vratile na odjevne detalje. Kada bih morala birati, ovaj džemper bi mi nesumnjivo bio najomiljeniji dio ove narudžbe. Kroj je divan, bijele perlice se savršeno uklapaju sa bordo bojom, a materijal je nevjerojatno mekan i topao (deblji je od prethodna dva). Na na linku vas čekaju još zeleni, žuti i crveni.  

Lantern Sleeve Oversized Faux Pearls Sweater



*PR PROIZVOD

Kako su vam se svidjeli džemperi koje sam naručila?
Volite li džempere u ovim bojama?
Pišite mi! :)



Broj komentara: 6:

  1. Najviše mi se sviđa zadnji džemper! Boja, kroj, ma sve :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiv izbor :) Najvise mi se dopada prvi dzemper, mada bih volela da su rukavi malo duzi :)

    missymj.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) ipak je džemper, za očekivati je dulje rukave...

      Izbriši