ponedjeljak, 18. rujna 2017.

#OOTD+ reviews with ZAFUL: Floral Autumn

Danas nam je na redu outfit post u suradnji sa Zaful stranicom. Stranica je to, sa kojom surađujem, sada već gotovo punih godinu dana i zaista nemam ni jednu jedinu zamjerku za čitavo vrijeme naše suradnje. Sve što naručim, najčešće je u potpunosti istovjetno njihovim fotografijama, mjere koje navode su točne, a naručeno stigne najkasnije za dvadesetak dana i to u onim slučajevima kada se bliže ili su u tijeku određeni blagdani ili periodi godine kada se zna da će dostava iz inozemstva teći sporije. Ovoga mi je puta naručeno stiglo nakon deset dana, zapakirano u vrećice sa Zaful logom što je možda i jedina razlika u odnosu na obična plastična pakiranja koja su mi stizala u početku, bez ikakvih carinskih formalnosti i dodatnih troškova koje bih eventualno morala pokriti s obzirom da je vrijednost paketa ovoga puta bila iznad 50 dolara. Mislim da vam to do sada nisam napisala, no Zaful najčešće narudžbe većih iznosa šalje odvojeno u više paketa kako biste izbjegli dodatne troškove u vašoj državi, a vjerujem da ih isto možete i moliti prilikom zaključivanja vaše narudžbe. Poštarina je besplatna iznad 30 dolara, a dobivate i kod za praćenje gdje se vaš paket nalazi u svakome trenutku do dostave. Ako se pitate zašto sam se baš ovoga puta odlučila napisati sve ove informacije u uvodu, razlog je što su ova  pitanja ona koja mi u posljednje vrijeme sve češće postavljate u inbox, a i koja definitivno najčešće dobivam od poznanika kada je ovaj dio mojeg kutka u pitanju.

Nakon što sam si dala oduška sa uvodom, vrijeme je da prijeđemo na ono što sam naručila. Prva je roza kožna jakna koju možete naći na ovome LINKU, a koju sam si željela kupiti od kada sam je ljetos prvi put ugledala  u Mangu. S obzirom da na odjeći volim štedjeti, a i pokazalo se kako je prošlogodišnja kožna jakna naručena sa Zafula (POST) sasvim istovjetna onoj koja je stajala na policama Zare, nije bilo razloga da taj odjevni komad, ponovno ne naručim sa Zafula. U stvari je ovo ista ta jakna samo u drugoj boji tako da vam neću ponovno pisati iste stvari koje možete pročitati i na gornjem linku. Naručila sam je u istoj veličini (M) i mislim da joj je cijena (ispod 30 dolara) itekako prihvatljiva s obzirom na ono što ćete za nju dobiti. Ne znam da li je potrebno uopće napisati da je obožavam? Nedavno sam objavila i novi outfit post sa prošlogodišnjom Zaful kožnom jaknom, pa i njega možete pogledati OVDJE. Ako su vam se jakne svidjele, još će vas više oduševiti da ćete na linku pronaći još niz drugih boja u kojima ih možete naručiti :) Nisam najzadovoljnija kombinacijom u kojoj ću vam je pokazati, no kako su mi ove dvije stvari došle sa iste stranice, odlučila sam ih i fotografirati zajedno nakon što mi vrijeme posljednjih desetak dana nije bilo naklonjeno i količina odjeće za objavljivanje se nagomilala (ne znam kako je kod vas, no ovdje neprestano pljušti kiša).


Drugi naručeni komad je duga haljina cvjetnog uzorka koja me također oduševila (LINK). Inače ne nosim često dugačke haljine jer nisam osobito visoka i smatram da mi ne stoje baš najbolje, no kako sa svime tako i sa stvarima za koje mislim da nisu moj piece of cake, s vremena na vrijeme napravim iznimku. Smatram da je haljina koju sam dobila izuzetna kada u obzir uzmem njezinu cijenu. Ne providi se, mjerama u potpunosti odgovara onome što sam očekivala, podstavljena je, materijal se ne gužva i jako je ugodan za nošenje. Na stranici se navodi kako je izrađena od poliestera dok na etiketi stoji visoki udio pamuka što mi zvuči uvjerljivije nakon što sam je već nekoliko puta nosila i zaista nisam imala osjećaj da sam obavijena čistim poliesterom. Veličina koju sam naručila je M. O dizajnu i uzorku neću duljiti jer vjerujem da ćete to moći razaznati iz fotografija. Ovo je moja omiljena haljina za ovu ranu jesen, ali nositi ću je sigurno i u proljeće.



*kožna jakna (Zaful)

Zip Up Belted Faux Leather Biker Jacket

*duga haljina (Zaful)

Flower Belted Maxi Surplice Dress

*torba (RoseGal)
gležnjače (Zara)



*PR PROIZVOD

Kako vam se svidio moj današnji outfit?
Biste li kominirali duge haljine sa kožnim jaknama?
Pišite mi! :)






2 komentara:

  1. Haljina ne odlicna. Obozavam duge i maxi haljine, ajme. Cijelo ljeto sam provela u njima 😄
    Ova haljina je predivnaaa

    OdgovoriIzbriši