srijeda, 14. lipnja 2017.

#RECENZIJA: Apivita Bee Radiant Lagana krema

Krajem ožujka su mi iz Apivite poslali dva proizvoda na testiranje: *Bee Radiant Laganu kremu o kojoj ću vam pisati danas, te *Piling za lice za vraćanje blistavosti sa borovnicom koji sam već isprobala, te vam o njemu pisala OVDJE. Upravo je taj piling bio jedan od prvih Apivitinih proizvoda koje sam isprobala i djelom liste mojih prvih godišnjih favorita na blogu (2015. godine) i do dana današnjeg mi je ostao jako dragi proizvod za kojim posežem kada želim razbuditi svoju kožu. Proljetni period, odnosno protekla dva mjeseca bila su idealna da vidim hoće li se i Bee Radiant Lagana krema iskazati kao i piling, te nakon zimske hibernacije učiniti da moja koža zablista kako to i priliči proljeću. Neću se posebno osvrtati na pozadinu samoga brenda s obzirom da na blogu postoji poveća količina recenzija Apivitinih proizvoda gdje sam to učinila i gdje ćete saznati sve što bi vas moglo zanimati.

Krema dolazi zapakirana u kartonsku ambalažu koju je teško ne izdvojiti kao jednu od ljepših ambalaža krema za lice koje su se u proteklo vrijeme našle u mojim rukama. Uz prepoznatljiv Apivitinin logo ovoga su puta detalji otisnuti u zelenoj boji, a pored osnovnih informacija (rok valjanosti/upotrebe, sastojci) koje se nalaze na samoj kutiji, unutar ćete naći još i informativni letak sa više detalja. Žao mi je što nisam fotografirala simpatičnu unutrašnjost kutije koja je ispunjena crtežima citrusnog voća. Ambalaža dostojna vrijednog sadržaja koji čuva.


Sama teglica u kojoj je pohranjen proizvod me još više dojmila. Radi se o težoj teglici bijele boje izrađenoj od čvrstog stakla sa dojmljivim čepom zelene boje na kojem je otisnut Apivitin logo. Mislim da ako za kartonsku ambalažu niste pomislili kako odiše luksuzom, za teglicu to nemate razloga ne učiniti. Teglica je po otvaranju zaštićena zaštitnom naljepnicom.



Sama krema je bijele boje, lagane kremaste teksture i osebujnog mirisa. Nisam sigurna no mislim da miris potječe od citrusnog voća koje sadrži, te infuzije grčke divlje ruže kojom je zamijenjena voda u svim Apivitinim proizvodima. Jako me podsjeća na miris Nuxe Creme Fraiche de Beaute seruma i kreme. Meni ne smeta, no smatram da nije miris koji će odgovarati svačijem njuhu, posebice ako tražite kremu čiji se miris neće neko vrijeme zadržati na koži. Upija se jako brzo po nanošenju i ne ostavlja mastan trag na koži.


Postoje dvije varijante Bee Radiant kreme: lagana i bogata. Smatram da će lagana odgovarati normalnom i mješovitom do masnom tipu kože. Moj je tip kože mješoviti (normalna sa masnom t zonom) i kremu sam koristila kako u jutarnjoj njezi tako i u večernjoj s time da sam je u večernju uvrstila tek posljednja dva tjedna prije pisanja recenzije (do tad sam koristila Clarinsovo Lotus ulje) kako bih svoje mišljenje mogla napisati što objektivnije i sagledano odvojeno od ostatka proizvoda koji čine moju cjelokupnu njegu lica koliko god je to bilo moguće.

Prije nego iznesem kako se krema pokazala na mojoj koži, voljela bih sa vama podijeliti što Apivita kaže o svome proizvodu:


"Iluminirajuća anti-age krema s laganom teksturom s matičnim stanicama naranče koja vraća blistavost kože te tretira i spriječava bore.
Matične stanice naranče povećavaju elastičnost, smanjuju bore, vraća blistavost i mladolik izgled kože.
Šafran povećava elastičnost i čvrstoću kože, te se bori protiv procesa starenja kože.
Kombinacija prirodnih minerala stvara refleksiju svijetla čime površina kože izgleda glatko i prirodno blistavo, te poboljšava izgled tena.
Patentirani ekstrakt propolisa pruža jaku antioksidativnu zaštitu.
Maslina, šipak, med i hijaluronska kiselina pružaju hidrataciju.
Eterična ulja grejpa, zelene mandarine, bergamota i ruže daju holističku njegu za pomlađivanje."


Prije svega osvrnuti ću se na hidrataciju s obzirom da spadam među osobe koje se ubrzo po početku korištenja neke nove kreme suoče sa dehidracijom ukoliko im je ne pruža dovoljno. Sa ovom kremom to nije bio slučaj tako da mogu slobodno napisati da taj dio posla obavlja bez greške. Štoviše, zadovoljstvu je pridonjelo i što nije izazvala da se masniji dijelovi lica jače maste.
Također, ono što primijetite odmah po početku korištenja nekog novog preparata jest kako se on ponaša u odnosu prema vašoj podlozi, a naravno da je to od velike važnosti kada se radi o kremi koju nanosite neposredno prije šminkanja. Ni tu nisam imala zamjerki s obzirom da se krema brzo upije, ne mrvi se (izuzev situacija kada pretjerate sa količinom) i ne ostavlja mastan trag sa kojeg bi tekući puder lakše skliznuo.
O tome smanjuje li bore neću moći puno toga napisati jer su me blage linije zadesile tek u okoloočnom području, a upravo to područje treba izbjegavati prilikom nanošenja ove kreme jer će izazvati suzenje i peckanje očiju, no sigurna sam da povećanje elastičnosti i glatkoće kože, te općenito dobar nivo hidratacije čine puno po pitanju odgađanja pojave znakova starenja. Razmišljam o kupovini okoloočne kreme iz ove linije s obzirom da mi je to još jedini preostali proizvod koji nisam isprobala, a sklona sam vjerovati da bi prijao mom okoloočnom području. Radiance serum koji me oduševio sam vam recenzirala OVDJE.
Ono što me uvijek iznova obori kada su Apivitini proizvodi za blistavost u pitanju jest da moja često umornu i blijedu kožu učine svježijom, ujednačenijom i zdravijeg izgleda. Jedina zamjerka koju imam je nedostatak zaštitnog faktora u kremi koji je trenutno neophodan na licu. Nisam imala nikakvih neželjenih reakcija na proizvod.

50 mililitara proizvoda platiti ćete 349,90 kuna (Delmerion). Smatram da proizvod opravdava svoju cijenu, tim više što je 98% sastava prirodnog podrijetla. Apivita pažljivo odabire koje će djelatne sastojke koristiti u svojim proizvodima i vjerujem da je to jedan od ključnih razloga zašto je moja koža uvijek zadovoljna njima. Ne sadrži parabene, silikone, propilen glikol, mineralna ulja, PEG i etanolamine.  Potrošiti u roku od 12 mjeseci od otvaranja (na pakiranju je naveden i krajnji rok valjanosti proizvoda). Sastav možete vidjeti niže.


*PR PROIZVOD

Jeste li isprobali koji proizvod iz Apivitine Radiant linije?
Imate li već neki omiljeni proizvod među Apivitinim asortimanom?
Pišite mi! :)









Nema komentara:

Objavi komentar