četvrtak, 11. svibnja 2017.

#RECENZIJA: Clarins Lotus Face Treatment Oil

Nakon nekoliko mjeseci isprobavanja danas vam donosim recenziju meni trenutno omiljenog stanovnika kupaonice. Oni koji su proteklih tjedana bili u prilici samnom razgovarati o preparativnoj kozmetici, sigurno nisu ostali pošteđeni mojih hvalospjeva o ovome proizvodu, a danas neću štediti ni vas koji ćete čitati ovu recenziju. Na redu je da vam predstavim Clarins Lotus Face Treatment Oil i da vam otkrijem što me kod ovog proizvoda toliko oduševilo.


Naravno da kao i inače započinjem sa ambalažom. Stigla mi je bez kartonske kutijice u koju je inače smještena kada proizvod donesete iz trgovine s obzirom da sam ovaj proizvod dobila na poklon od distributera za Clarins u Hrvatskoj i da se radi o testeru, a ne originalnom pakiranju što je zapravo uopće suvišno napisati jer osim tog manjka ambalaže, drugih razlika nema. Izrađena je od čvrstog stakla, prozirna je što smatram da je odlično jer u svakom trenutku znate sa kolikom količinom proizvoda raspolažete, te sa čepom dobivate pipetu koja je pravi spas za svako ulje koje dozirate.


Pipeta je funkcionalna, praktična, te mi omogućuje doziranje bez greške. Količina koju koristim je 4-5 kapi u sklopu večernje njege nakon čišćenja lica i vrata na kožu još vlažnu od tonika (trenutno koristim Melvitinu cvjetnu vodicu burbon geranija) izbjegavajući područje oko očiju. 
Miris ulja je izraženiji (ne neugodan) na što morate biti spremni, no ne osjeti se dugo poslije nanošenja na koži, a i naviknuti ćete se na njega već nakon prvih nekoliko korištenja. Brzina kojom se ulje upija u kožu me ugodno iznenadila s obzirom da sam očekivala mastan trag na koži i češće mijenjanje jastučnica, a nisam doživjela ništa od toga. 
Iz Clarinsa navode kako se višak nakon nanošenja uklanja nježnim tapkanjem papirnatom maramicom, no taj mi je podatak do ulaska na službenu stranicu bio nepoznat i nisam ga ni prakticirala s obzirom da to ne smatram potrebnim.



Lotus ulje namijenjeno je njezi mješovite i masne kože. Sadrži 100% biljne ekstrakte, a iz Clarinsa obećaju slijedeće:

˝Esencijalno ulje ružmarina i geranija, ekstrakt lotusa: 
pročišćavaju, sužavaju poširene pore, poboljšavaju teksturu kože i stvaraju ravnotežu.

Lješnjakovo ulje: 

hidratizira, hrani i čini kožu mekom"

Učinak koji je ulje pokazalo na mojoj koži učinio me njegovom vječnom korisnicom, a potaknulo me i da u skorijoj budućnosti isprobam i neka druga ulja s obzirom da ih do sada nisam koristila u svojoj njezi (bar ne u njihovom čistom obliku). Kroz nekoliko mjeseci korištenja primijetila sam kako je koža postala manje sklona lučenju sebuma, zatvoreni miteseri na bradi su se u većem dijelu povukli dok ih na ostatku lica gotovo više i nemam, pore su vidljivo suženije što se najviše odrazilo na to da sve češće zaboravljam nanjeti primer ispod tekućeg pudera, a koža je i sve mekša i elastičnija. Ono što me možda i najviše iznenadilo od kada koristim ovo ulje jest činjenica da mi je već nekoliko mjesečnih perioda kada grizem prošlo bez potkožnih neugodnosti, a i da mi one koje se znaju pojaviti s vremena na vrijeme brže prolaze. I da nisam oduševljena svim do sada navedenim, nedostajao bi mi osjećaj nahranjene i zadovoljne kože ujutro koji ovo ulje pruža. Ovo me ulje toliko osvojilo da ga namjeravam nastaviti kupovati sve dok bude odgovaralo mojoj koži.

Pored lotus ulja, Clarinsov asortiman sadrži još i Blue Orchid (za dehidriranu kožu), te Santal ulje (za suhu kožu).


Količina koju dobivate za oko 300 kuna je 30 mililitara, a na ambalaži ne nalazim rok u kojemu ga treba potrošiti nakon otvaranja. Mislim da proizvod vrijedi svake kune s obzirom na učinak (prvenstveno), a onda i na činjenicu da bočica traje jako dugo (na prethodnoj fotografiji vidite količinu koja je preostala nakon 4 mjeseca svakodnevnog korištenja). Smatram da sam uvođenjem ovoga proizvoda u rutinu njege lica učinila zahvalnom svoju kožu, ali i novčanik s obzirom da mjesec za mjesecom ne kupujem nove kreme koje koristim u večernjoj rutini, a koje redom platim iznad 100 kuna.

SASTAV:Corylus Avellana (Hazel) Seed Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Fragrance, Rosmarius Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Anthemis Nobilis Flower Oil, Salvia Sclarea (Clary) Oil, Lotus Corniculatus Flower Extract, Citronellol, Linalool, Geraniol, Limonene, Citral, Coumarin, Benzyl Benzoate

*PR PROIZVOD

Jeste li isprobali neko od Clarinsovih ulja za lice?
Preporučate li neki drugi Clarins proizvod?
Pišite mi! :)



3 komentara:

  1. Wow, čini se kao odličan proizvod vrijedan pažnje. Još nisam isprobala Clarinsove proizvode prvenstveno zbog više cijene, makar ih uredno škicam kada sam u Mülleru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo ispadne odlična investicija kada u obzir uzmeš cijenu i to da ćeš ga jako dugo trošiti. Svakako isprobaj ako imaš slično stanje kao i ja sa kožom...nedavno sam ponovila kupnju, to dovoljno govori o tome koliko ga volim :)

      Izbriši
  2. divna recenzija...ja sam juce kupila Clarins Santal ulje za suhu kožu koju ste pomenuli. Cini mi se da vec nakon dva puta nanosenja osecam promenu na kozi. nekako je punija..ne isusi se u toku dana...a ja jedva cekam kad ce moji vecernji i jutarnji rituali da ga nanesem...sve pohvale za Clarins i preporuke za suhokožce za ovo ulje...:)

    OdgovoriIzbriši