utorak, 11. travnja 2017.

#RECENZIJA: theBalm Appetit paleta sjenila

Danas je na red napokon došla i recenzija theBalm Appetit palete sjenila. Zapravo sam zatečena količinom recenzija koje su na čekanju, a pogotovo onih proizvoda koji su u mojim ladicama i po nekoliko mjeseci, iako ažurno vodim bilješke i većinom planiram kada ću i o čemu pisati. Da pišem par puta mjesečno to ne bi bilo ništa čudno, ali ako primjećujete moj kontinuitet pisanja, vjerojatno ćete pomisliti da mi ladice pucaju po šavovima što i nije toliko daleko od istine. Appetit je jedna od paleta sa kojima se družim već dulje vrijeme i napokon sam sabrala sve svoje dojmove koje ću sada podijeliti sa vama.

Ambalaža ove palete je prvo na što ću se osvrnuti i što smatram apsolutno neodoljivim. Ponovno je tu omot istovjetan ambalaži koji smatram hvale vrijednom karateristikom velikog dijela theBalm proizvoda jer zbog njega naše palete stižu bez oštećenja i koliko toliko su sigurne od neželjenih prstiju u drogerijama. Na njemu su navedeni svi podaci o proizvodu zajedno sa sastojcima koje ću vam ostaviti na dnu posta. Zadržan je retro štih kao što je to i uobičajeno na theBalm proizvodima, a ovoga je puta cijela paleta uvučena u priču restorana sa prednje strane ambalaže koji svojim gostima nudi razna poznata jela koja ćete upoznati kasnije kroz nazive nijansi.


Ono što ćete ugledati nakon otvaranja magnetiziranog poklopca je još neodoljivije od vanjske strane ambalaže. Naime, prvo što vas čeka je simpatično dizajnirano i praktično ogledalo, a vaša sjenila će štititi još jedna pregrada sa koje su izrezbarena slova EAT UR <3 OUT. Možda i nije najpraktičnija kada samo želite doći do svojih sjenila, brzo nešto izvesti i pojuriti van, ali je zato nešto najslađe što me dočekalo unutar palete sjenila od kada ih koristim.


Pregradu otvarate na stranu suprotnu od ogledala i u tom trenutku otkrivate devet nijansi muških imena koji asociraju na razna jela. Od svih nijansi samo su tri mat dok ostatak sadrži sitnije ili krupnije čestice shimmera. Paleta sadrži više neutralne i hladnije nijanse dok je Chris P. Bacon zapravo jedino toplo sjenilo u paleti. Iako mi je ono omiljeno, ne mogu se oteti dojmu da je na njegovom mjestu trebala stajati neka neutralna tamnija mat nijansa za pregib kako bih mogla reći da mi je cijela priča sa nijansama potpuna. 


Ambalažu možete preklopiti.


S obzirom da mi je ovo bila prva theBalm paleta sjenila koju sam kupila nisam znala što bih uopće očekivala od kvalitete samih nijansi. Primijetila sam da su nijanse mekanije, lakše za nanošenje i dobivaju na pigmentaciji kada se razradi najgornji sloj sjenila.


Prvi red čine mat nijanse (Bruce Schetta, Mac Encheese, Ray Sinbread) koje bih opisala kao prolazne jer smatram da postoji još dosta prostora za njihovo poboljšavanje. Za paletu koja je cijenom blizu Urban Decay paletama očekivala sam da će sjenila biti svilenkastija i pigmentiranija. Zbog blago tvrđe teksture ovaj se red trusi prilikom aplikacije na kist, a pigmentacija je srednja, no na kapcima se lako blenda i nadograđuje do željenog intenziteta, pa ih zato definitivno ne mogu proglasiti lošima. Prvu nijansu koristim kao baznu, dok su mi iduće dvije odlične kao prijelazne, rijeđe pregibne nijanse. Trajnost kao karakteristiku pojedinih sjenila već znate da ne gledam toliko jer sva sjenila nanosim na prethodno stavljenu bazu (trenutno Mac 24-Hour Extend Eye Base) i sa njom mi gotovo sva sjenila izdrže tijekom čitavoga dana.


Drugi red sa sjenilima koja sadrže primjetne čestice shimmera (Tate R. Tots, Rocky Road-Icecream, Chris P. Bacon) mi je omiljeni iz ove palete. Ova su sjenila pigmentiranija od prethodnog reda, manje se truse i na kapcima izgledaju zadivljujuće. Rekla bih čak da im je završnica na kapcima gotovo metalik, a ako ih nanesete mokrom tehnikom nećete se moći stati diviti. Radi ovoga reda kupnju palete ne žalim  ni najmanje.


Zadnji red (Hal Apeno-Poppers, Artie Chokedip, Alfred O´pasta) je kvalitetom nalik prvom iako su različitih završnica. Sve tri nijanse sadrže čestice shimmera s time da su one u posljednoj krupnije i u manjoj količini, pa se ne primijete toliko na kapcima. Što se pigmentacije tiče, prve dvije nijanse su približne pigmentaciji prvoga reda dok posljednja zahtijeva više nadogradnje na kapcima da bi se dobio željeni intenzitet i jače se trusi. Prvu nijansu koristim za highlight, a iznenadilo me i koliko često koristim dvije sive nijanse iz palete s obzirom da to nikako nisu moje ˝boje˝.


Cijena palete je oko 300 kuna, a kupljena je u Bipi (iskoristila sam vikend akciju i rođendanski popust tako da sam jako dobro prošla). Ukupna količina iznosi 13, 5 grama što je 1, 5 gram po sjenilu. Rok upotrebe je 12 mjeseci od otvaranja, a sastojke možete vidjeti niže.


Kako su u paleti većinom hladne i neutralne nijanse, cijena joj nije mala, a kvalietetom sjenila sam i zadovoljna i nisam, preporučam da dobro odvagnete hoćete li koristiti sve nijanse u paletu, te isplati li vam se izdvojiti toliki iznos za ovu paletu. A vi koji ste slabi na ambalaže, što da napišem osim da znam kako vam je.


Imate li već neku theBalmovu paletu?
Kako vam se svidjela theBalm Appetit paleta sjenila?
Pišite mi! :)






Nema komentara:

Objavi komentar