četvrtak, 9. ožujka 2017.

#Review with GAMISS: Stylish Small Brushtree Brush Drying Rack Brush Holder

Danas vam donosim recenziju jedne izuzetno korisne stvarčice čiji naziv vidite u naslovu. Dobivena je kroz suradnju sa Gamiss stranicom, te je to prva od dvije stvari koju sam od njih dobila na recenziranje. Druge su cipele koje ne mogu dočekati da vam ih pokažem, stoga i taj post možete očekivati uskoro. Moram pohvaliti brzinu dostave za koju je ovoga puta trebalo jedva tjedan dana.
Ako vam je stranica nova kao što je bila meni nakon što su mi se obratili za suradnju, slobodno se bacite u istraživanje jer vam garantiram da ćete naći mnogo toga lijepoga! :)

Za početak ostavljam vam LINK proizvoda gdje ga možete još detaljnije proučiti, te u konačnici i naručiti ako vam se svidi.

Proizvod je stigao odlično zapakiran, sa svojom kutijom, te je svaki zasebni dio još bio dodatno zaštićen naljepnicama koje ćete moći vidjeti na prvoj u nizu fotografija. Sastoji se od tri dijela koja ćete jednostavno sastaviti, a na kutiji se nalaze i uputstva. Izrađeni su od čvrste plastike. Zamjerka koju imam na materijal jest da brzo pokupi prašinu, pa ga moram često brisati ako mi stoji negdje vani.




Sastavljen čini stalak koji služi za sušenje kistova. Prikazala sam vam na jednoj od fotografija kako izgleda kada se kistovi stave u otvore koji su sastavljeni od nekog gumenog materijala. Ukupno može pohraniti 42 kista manjih dimenzija, odnosno kistove za oči. Naravno, na stranici postoje i stalci za veće kistove, te oni u koje možete pohraniti raznolike drške,  pa naručite onaj koji vam najviše odgovara.



Jako sam zadovoljna ovim proizvodom. Dugo vremena sam gledala Sigmine tornjeve za sušenje kistova, no naravno da ih nisam naručila jer su mi njihove cijene bile (i ostale) sulude. Stalak obavlja svoju funkciju, a to je da sprječava da u drške kistova ulazi voda s obzirom da se suše u okomitom polažaju, te ih na taj na štiti od pucanja. Po meni je ovo odlična investicija upravo zato što ćete drške vaših kistova dulje zadržati u prvobitnom stanju. Razlog više jest taj što je praktično da su svi kistovi tijekom sušenja na istome mjestu. Cijena (provjeriti na linku) mi se čini sasvim u redu s obzirom na ono što ovaj proizvod pruža. 

*PR PROIZVOD

Jeste li se već upoznali sa nekim ovakvim proizvodom?
Pazite li da sušite vaše kistove prema dolje kako voda ne bi ulazila u drške?
Pišite mi! :)




4 komentara:

  1. Imam stalak za susenje kistova s eBaya. Oko 7$, 24 kista stane ja mislim. I veci i manji kistovi. Svih dimenzija.
    Jako sam zadovoljna tom spravicom. Super je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažemo oko toga kako je ovo super stvar :)

      Izbriši
  2. Vidjela sam već ovakve stalke ali nisam još nabavila ni jedan :D a s obzirom da kistove perem često dobro bi mi dosao.

    OdgovoriIzbriši