petak, 28. listopada 2016.

#FAVORITI ZA LISTOPAD

Gotovo pa je kraj slavljeničkog mjeseca Beauty kutka by Iva. Nadam se da ste zadovoljni darivanjem koje sam vam priredila jer sam uživala smišljajući to iznenađenje za vas. Sudjelovati možete još sutra do 23:59, pa slobodno iskoristite priliku da okušate sreću ako već niste. Detalje o sudjelovanju ćete pronaći OVDJE.

Sada prelazimo na favorite mjeseca.
Kako sam ovaj mjesec osim blogorođendana, proslavila i svoj rođendan, podrazumijeva se da je bilo lijepih iznenađenja i za mene. Najsavršeniji poklon ikada, dobila sam od svog dečka. Jadan me toliko dugo slušao kako cendram za Foreom da me za rođendan odlučio iznenaditi jednime. Odlučio se za Foreo Luna Mini 2 u plavoj boji. I iako i dalje smatram da su cijene svih Foreo proizvoda redom previsoke bez nekog valjanog opravdanja za to, moj mali plavi ljubimac mi je rutinu čišćenja toliko promijenio na bolje da se više ne mogu zamisliti bez njega. Namjeravam vam pisati o njemu, pa neću sada previše u detalje.


Iduće otkriće koje me oduševilo već prvim korištenjem, a nije splasnulo ni nakon duljeg korištenja je Biodermina Sensibio H2O micelarna otopina. Ako ste čitali recenziju, nije vam moglo promaknuti da je smatram najnježnijom, a ujedno i najefikasnijom micelarnom otopinom koju sam ikada koristila. Toliko me oduševila da je Avene micelarni losion koji mi je jako dugo bio omiljeni, pao u zaborav.


Možda proizvod od kojeg sam najmanje očekivala da će me oduševiti, a upravo je to učinio je Makeup Revolution Hypocrisy eyeliner u nijansi Baddest Blue. Savršeno funkcionira i kao eyeliner i kao kajal, a i umjesto olovke za usne sa divnim Macovim Matte Royalom. Izuzetno kremast, pigmentiran i neočekivano trajan, a cijena sitnica. Planiram nabaviti još nijansi.


EOS balzame sam vam puno puta spominjala, no nikad u mjesečnim favoritima, pa je početak hladnijeg razdoblja idealno vrijeme za to. Upravo koristim plavi (blueberry acai) koji kradem dečku. Na fotkama možete vidjeti sve koje sam isprobala, da manija sakupljanja praznih EOSića i posluži nečemu. Koliko god mišljenja oko njih bila podjeljena, za mene nema balzama koji bi više voljela imati kada krene oštra zimska bura. Savršeno izgledaju, prirodni su, super mirišu, a što je najbitnije jako lijepo njeguju i štite usne.


I s obzirom da su prošli mjesec obilježile suradnje sa nekoliko stranica, nekako mi je logičan izbor da izdvojim svojeg favorita i u tom području. Bez imalo razmišljanja to je bijela bluza na crne prugice koja mi je stigla sa Zafula. Oduševilo me sve, od boje, kroja, pa do materijala. Sigurna sam da ću je često nositi čim ponovno zatopli, a iskoristila sam i ove tople jesenske dane da je još ne pospremim u ormar. OOTD post mogli ste vidjeti OVDJE.


I to su bilo ovomjesečni favoriti. Nadam se da imamo neke zajedničke.

Jeste li isprobali nešto od mojih favorita?
Što vam se najviše svidjelo?
Pišite mi! :)





Broj komentara: 6:

  1. Foreo i tvoj dragi su me oduševili... Baš si dobila divan poklon... Čekam tvoje dojmove

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divniji nije mogao bit..trudit ću se da ne čekaš dugo na njih :)

      Izbriši
  2. Eos mint balzam je mij favorit, a vjerujem da su i ostali jako dobri. I jos su preslatki.
    Koja dobra pigmentacija MUR olovke *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovaj svijetlo zeleni bio najbolji, al stvarno ne možeš pogriješit ni sa jednim :)
      Olovka je čudo, a cijena ispod 15 kuna! :D

      Izbriši
  3. Olovka je odlicne nijanse,moram ju nabaviti 😉

    OdgovoriIzbriši