subota, 15. listopada 2016.

#BOX: TESTER BOX- listopad

Jučer mi je stigla moja prva kutija iznenađenja ikada. Naručila sam je sa Tester Boxa-a jer mi se svidjela njihova tema za listopad, odnosno usmjerenost podizanju svijesti o raku dojke, njegovom otkrivanju u ranim fazama, a time i većim šansama za izlječenje. Dodatni razlog je što sam si htjela nešto priuštiti u slavljeničkom mjesecu, a da ni sama ne znam što će to biti- boljeg od tester box-a se nisam mogla sjetiti. Vrijeme koje vani trenutno tiranizira nije mi baš olakšalo posao oko fotografiranja, no htjela sam da i vi vidite što sam našla u svojoj kutiji, pa sam se potrudila da sve pofotkam prije korištenja. Od jučer sam veći dio proizvoda već stigla iskoristiti, pa ću vam kroz post napisati i neke od svojih prvih dojmova.


Kutija je u rozoj boji baš poput simbola borbe za rano otkrivanje raka dojke- ružičaste vrpce. Na prednjoj strani je laticama ruže kreiran obris žene dok se na stražnjoj nalazi sama ružičasta vrpca, također u cvjetnom dizajnu. Tema kutije i njezin dizajn zaslužuju čistu peticu! Nadam se da će ekipa iz Testera raditi još kutija čiji je cilj podizanje svjesti o bolestima koje nažalost danas uzimaju previše života, a ranim otkrivanjem su se isti mogli spasiti. Jeste li znali da u Hrvatskoj svaka 10. žena oboli od raka dojke?


Po otvaranju te krasne roze kutije, dočekala me crna unutrašnjost sa predivnom Tester naljepnicom i rozom vrpcom omotanom oko ukrasnog papir. Nemam riječi kojima bi mogla opisati svoje oduševljenje!


A evo ga i sam sadržaj kutije...


Prvo što sam uočila unutar kutije su kartončić na kojem je opisan način samopregleda dojki u 4 koraka. To je nešto što vam oduzima jedva par minuti vremena, a može vam spasiti život, pa ukoliko još nemate tu naviku, svakako je usvojite. Našao se tu i poklon bon u vrijednosti od 220 kuna za ultrazvučni pregled dojki i tumorski marker Poliklinike Medikol (Zagreb, Split, Čakovec, Osijek, Rijeka)  iskoristiv do kraja godine. Nemam što reći osim- bravo ekipa Testera!


Osim toga, u kutiji se nalašlo još 7 proizvoda.
Jedan od njih je Maybelline Lash Sensational Luscious Very Black maskara-9,5 ml.

Maskara za raskošan volumen trepavica. Zahvaća trepavice od korijena do vrha za efekt lepeze. Formula obogaćena uljima za mekši, gušći finiš trepavica. Cijena za 9,5 ml- 64,90 kn.


Nju sam već dobila za rođendan o svoje drage prijateljice, no nisam je još htjela otvarati kako mi se više maskara nebi sušilo odjednom. Kada sam maskaru našla i u Tester Box-u iz istih stopa sam je odlučila isprobati i prvi dojmovi su samo pozitivni. Ako me osjećaj ne vara, ova će maskara biti još bolja od Lash Sensational Intense Black maskare o kojoj sam vam pisala ovaj tjedan.

Idući proizvod u kutiji je Uriage Xemose Stick. To je ujedno i proizvod za koji se unaprijed znalo da će se naći u kutiji za listopad-4 g.

Novitet u proizvodima Uriage Xemose linije je Chronoxine patent, koji obnavlja 3 funcije kožne barijere- imunološku, mikrobiološku i fizičku, te djeluje direktno na upalni proces. Xemose hranjivi balzam za usta vlaži i obnavlja suhe usne, te stvari zaštitni film. Sadrži shea maslac (obnavlja lipide, štiti i njeguje), vitamine C i E (antioksidansi djeluju protiv slobodnih radikala) te hijaluronsku kiselinu koja vlaži i popunjava usne. Cijena za 4g-49 kn.



Ljubav na prvo korištenje. Sumnjam da bi ga ovako kupila jer mi se cijena čini pretjeranom za 4 g proizvoda, no drago mi je što sam ga imala prilike isprobati i sa užitkom ću ga potrošiti do kraja.

Zatim, Juliana Nails lak za nokte-11 ml.

Dugotrajan i izdržljiv lak s proteinima svile koji možete nositi u svakoj prilici. Nokte opskrbljuje vlagom i njeguje, brzo se suši i odlično prekriva. Cijena za 11 ml-30 kuna.


Nažalost, nije me oduševila nijansa laka koju sam dobila. Možda je iskoristim u blagdansko vrijeme, ali veće su šanse da ću je do tada nekome pokloniti. Inače, Juliana Nails lakove nisam isprobala, tako da vam ne mogu reći više o njima.

U kutiji su se našli i Nivea Hairmlik šampon i regenerator-oba 50 ml.

Hairmilk linija idealna je za žene sa suhom i lagano oštećenom kosom- sadrži kremastu formulu koja čisti, obnavlja i jača kosu, te ju ne čini teškom. Glavni sastojci formule su mliječni proteini, ulje makadamije, te Eucerit. Cijena za 250 ml šampona/ 200 ml regeneratora- 20,90 kn. 


Možete zamisliti moje oduševljenje kada sam u kutiji pronašla šampon i regenerator koji želim isprobati od kada sam ih ugledala na policama.  Kao i većina onih sa suhim vrhovima, a masnim tjemenom teško pronalazim odgovarajuće šampone i regeneratore. Nadam se da će mi ovih 50 ml dati odgovor na uvijek isto pitanje- hoće li mi šampon i regenerator koji gode mojim vrhovima, mastiti tjeme. Večeras ih prvi put koristim, a kroz kratko vrijeme ću vam javiti i svoje dojmove. Mirišu po univerzalnoj Niveinoj kremi što me baš razveselilo. Baš me zanima hoće li se miris zadržavati na kosi nakon pranja.

Količinski najmanji proizvod koji se našao u kutiji je Garnier BB krema Light-1,5 ml.

Naglasi prirodnu ljepotu svoje kože uz Garnier BB kremu. Ova dnevna njega pruža koži sve što joj je potrebno. U jednom potezu ujednačava, korigira, daje blistavost, hidratizira i štiti kožu od UV zraka. Cijena za 50 ml- 48,90 kn.


Ovaj me proizvod najmanje zainteresirao jer sam ga davno već bila isprobala.Sjećam se da je i meni i mnogim mojim kolegicama u srednjoj školi, izgledao flekavo na licu. Naravno, od tada su prošle godine, možda su već izmjenili i nekoliko formula. Bez obzira na loša sjećanja na njega, pružiti ću mu šansu.

I posljednji od proizvoda, onaj koji vam ekipa iz Testera šalje na temelju ankete koju ste riješili prilikom registracije na njihovoj stranici je Garnier Pure Active 3u1-50 ml. Korisnici koji nisu dobili ovaj proizvod, u svojim su kutijama našli Giardino Dei Sensi Natural ulje za tijelo- neem, brazilski orašćić ili argan. Nisam sigurna kako sam tu anketu riješila, no sigurno je da bi bila sretnija da mi je stigao ovaj drugi proizvod.

Obogaćem bijelom glinom i ekstraktom eukaliptusa, čini tvoju kožu svježom i čistom. Možeš ga koristiti kao: 1. gel- svako jutro prije nanošenja hidratantne kreme kako bi uklonila nečistoće, 2. piling- svakodnevno  kako bi očistila pore i uklonila mrtve stanice kože, 3.masku- dva do tri puta tjedno kako bi matirala kožu. Cijena za 50 ml-48,90 kn.


Imam već previše otvorenih maski i pilinga, te ovu sasvim sigurno ne bi stigla iskoristiti. Zato je proizvod već dogovorio odlazak u svoj novi dom i u ruke koje će ga u potpunosti iskoristiti :)

I to je bilo sve iz Tester kutije za listopad. Za utrošenih 100 kuna, zadovoljna sam sa proizvodima koje sam našla unutar nje. Iako sam više za pametno trošenje tog iznosa na proizvode koji vam u tom trenutku trebaju, ovo je lijepi način da s vremena na vrijeme iznenadite sami sebe. Upravo iz tog razloga, ovo nije zadnja Tester kutija koju sam kupila. Podsjetnik za sve one koji planiraju naručiti neku od idućih kutija, naručuju se od 15.-og, pa do zadnjeg u mjesecu, a na adresu vam dolaze sredinom mjeseca. Poštarina je besplatna.
I još jednom, pohvale ekipi Testera za temu kutije, njezin dizajn i ovomjesečni sadržaj!

Jeste li kad kupili Tester Box ili neku sličnu kutiju?
Što mislite o njima?
Pišite mi! :)





4 komentara:

  1. Ja sam bila naručila prvi box i bila totalno razočarana pa dalje nisam naručivala. Naručivala sam sa lookfantastica i bili su lijepi, ali sam skužila da nisam pretjerano koristila stvari koje sam dobila. Ali moram priznati da je ovaj sasvim ok pogotovo zbog maskare :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se u potpunosti..upravo iz razloga što mi se činilo da većinu stvari iz kutija ne bi koristila, nisam ih ni naručivala..ovaj mjesec me možda najviše potaknulo što su otkrili da će kutija sadržavati balzam za usne koji mi je taman trebao :) u svakom slučaju, lijepo se iznenaditi s vremena na vrijeme, no sumnjam da bi ijednu kutiju od do sad viđenih naručivala kontinuirano!

      Izbriši
  2. Zasad uzela samo ordinacijinu,bila prezadovoljna,i sad cekam opet,ali nikako 😒

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad si mi dala ideju što još pikirati..loše mi se piše :)

      Izbriši