srijeda, 20. siječnja 2016.

#RECENZIJA: Diorskin Forever Flawless Perfection Fusion Wear Makeup

Današnju recenziju posvećujem tekućem puderu koji je ušao u kategoriju favorita za 2015. godinu. Radi se o Diorskin Forever Flawless Perfection Fusion Wear Makeup tekućem puderu.

Kada su puderi za svaki dan u pitanju, rijetko se kada ponavljam. Nakon što sam potrošila Clarinsov Ever Matte Skin Balancing tekući puder, uhvatila me želja da isprobam neku od Diorovih tekućih podloga jer još do tada nisam imala prilike. Odluka je između svih pala na Diorskin Forever.

PAKIRANJE
Diorskin Forever dolazi u plavoj kartonskoj ambalaži sa srebrnim detaljima koji skrivaju savršeno dizajniranu bočicu.


Bočica samog pudera je za mene otkriće. Nakon cijelog niza pudera u tubicama i bočicama bez pumpica, napokon je u moje ruke došao proizvod kojemu u tom pogledu ne zamjeram ništa. Bočica je od brušenog stakla (koje nažalost onemogućava da vidite koliko vam je proizvoda preostalo), plastičnog crnog čepa, sa srebrnim detaljima, rekli bi jednostavno elegantna.


Pumpica je jako praktično napravljena od srebrne plastike koju se lako čisti. Omogućava vam, da kada jednom odredite koja je vaša idealna količina pudera, svaki idući put, precizno istisnete jednaku (moja je dvije i pol pumpice). Ono zbog čega me to najviše veseli je manja mogućnost istjecanja (što je slučaj kod bočica) i prljanja svega okolo!



ODABIR NIJANSE
Nijanse ove tekuće podloge su osim po puti, podjeljene i prema podtonovima kože. Tako će osobe svijetlije puti birati brojeve koji su bliže desetici, a tamnije četrdesetici (vani ti brojevi idu i do broja šezdeset, pa ukoliko niste te sreće da pronađete dovoljno tamnu nijansu među ponuđenima kod nas, probajte na stranim web shopovima), a unutar skupina prema podtonu i to tako da nijanse koje završavaju sa brojem 0 uzimaju osobe neutralnog podtona kože, 1 žutog podtona kože, 2 breskvastog podtona kože i 3 rozog podtona kože. Naravno, puder ćete najlakše odabrati tako da ga isprobate prilikom kupnje na nekom djelu lica (meni se najboljim pokazalo isprobavanje na obrazima jer se tako najlakše osjeti i tekstura samoga pudera) ili ukoliko ste već našminkane na vratu ili dekolteu (nikako niti na jednom dijelu ruku jer osim što su često tamnije od našeg lica, događa se i da nam koža na ta dva predjela nije istoga podtona). Ono što ja posebno volim raditi je kupovati u parfumerijama gdje će vam djelatnice isti puder nanjeti na čistu kožu i imati ćete priliku vidjeti u kojoj vam mjeri puder odgovara, kako se ponaša na vašoj koži i u konačnici donjeti promišljenu odluku o kupnji (pogotovo kada se radi o tekućim podlogama High End ranga jer im cijene nikako nisu niske). Moja je nijansa 020 što prema gornje iznesenome znači da sam uzela nijansu za neutralni podton kože i drugu boju po redoslijedu jačine boja (niže ćete moći vidjeti swatch). 

FORMULA, POKRIVNOST, TRAJNOST
Diorskin Forever tekući je puder fluidne strukture, nemasne i lagane teksture, te prirodnog mat finiša.
Lagan je za nanošenje, no zahtjeva nešto bržu ruku jer se suši brže nego drugi puderi koje sam do sada koristila.
Puder je srednje prekrivne moći koja je nadogradiva do (gotovo) jake i koja na mojoj koži rijetko kada zahtjeva dodatnu upotrebu korektora. Za vrijeme od otprilike 8-10 sati koliko prosječno nosim šminku, na mojoj mješovitoj koži (masna t-zona, normalni obrazi) mat finiš ove podloge procjenjujem na 7+ sati nakon čega se počinju redom prosijavati nos, čelo, pa brada. One dane kada sam kraće našminkana, puder skidam kakav sam ga i nanjela! :)
Formula je jako lagana, rijeđe tekstre i ispod nje imate osjećaj da koža diše. Nisam primjetila nastanak nikakvih neželjenih pojava od ovoga pudera, odnosno da mi čepi  pore ili izaziva akne (pod time podrazumjevam komedone jer su mi oni puno češći i veći problem od pokoje upalne akne).
Sadrži SPF 25 što mi je od posebne važnosti jer tretiram područje brade (komedone) sa raznim kiselinama nakon čega nije preporučljivo izlagati se suncu bez odgovarajuće zaštite.
Iz Diora obećavaju kako Diorskin Forever dan za danom poboljšava izgled i teksturu kože, te smanjuje vidljivost pora. O tome ne mogu donjeti neki potkrepljeni stav jer osim pudera koristim još čitav niz proizvoda koji mi obećavaju to isto . Ono što mogu potvrditi jest da su mi pore na licu u posljednje vrijeme manje uočljive.
Miris je ugodan i blag i ispari odmah po nanošenju na lice.



ZA KOGA JE OVAJ PUDER?
Smatram da ovaj puder nije nikako se ekstreme suhe kože i to zbog sastava alkohola u formuli. Iako se puder proklamira kao hidratantan i za vrijeme dok mi je koža bila u grozno dehidriranome stanje nisam primjetila dodatno isušivanje niti da mi je isticao ljuskava područja, teško mi je upravo zbog sastava alkohola, vjerovati da bi ga osoba sa suhom kožom mogla koristiti na dnevnoj bazi bez posljedica. Ako je netko sa suhom kožom isprobao, slobodno neka piše u komentaru! U svakom slučaju, nikada ne zaboravite nanjeti hidratantnu podlogu prije tekućeg pudera!
S ovim bi se puderom dobro složile normalna, mješovita i masna koža, no kod jako masne kože vjerojatno bi bilo potrebno dodatno matiranje kože tokom dana.

SASTOJCI, ROK TRAJANJA, KOLIČINA, CIJENA
Sastojke možete pogledati na slici.


Količina koju bočica sadrži je 30 ml čiji je rok trajanja 12 mjeseci. Cijena mu je između 330 i 340 kuna što smatram pretjeranim s obzirom da se na stranim web shopovima može naći za manji iznos novaca. Ako me pitate vrijedi li izdvojiti toliku svotu novca za tekući puder, neću vam dati konkretan odgovor. Što se moje kože tiče, ja sam kliknula sa ovim puderom i prema tome ne smatram da je cijena pretjerana za nešto što odgovara mome licu, iako sa druge strane ne sumnjam da ima sličnih pudera i nižeg cjenovnog ranga. Da je velik iznos novaca za izdvojiti ukoliko kupite nešto što vam neće odgovarati, svakako jest- tu opet dolazimo na početak priče sa isprobavanje samoga proizvoda prije nego li se odlučite na kupnju.

ZAŠTO BI PONOVNO KUPILA DIORSKIN FOREVER?

  • ambalaža sa pumpicom
  • lagan je na licu, ne isušuje, ne čepi pore i ne izaziva akne
  • srednja pokrivnost koja je nadogradiva  (manje trošim korektor)
  • prirodan mat finiš
  • dugotrajnost
  • SPF 25

Jeste li već isprobale koju tekuću podlogu iz Diorovog asortimana?
Pišite mi! :)





Broj komentara: 7:

  1. NIsam na žalost probala ništa od njih ali recenzija je super :) pokrila si sve :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, konstantno sam imala osjećaj da mi još nešto nedostaje, pa je potrajalo :)

      Izbriši
  2. Nisam ga isprobala ali pakovanje mi se bas dopada :)

    OdgovoriIzbriši