ponedjeljak, 9. studenoga 2015.

#RECENZIJA: Clarins Ever Matte Skin Balancing Foundation

Na red je došla najavljena recenzija Clarins Ever Matte Skin Balancing pudera. Ako vas zanima kakav je utisak ostavio na mene, nastavite čitati…





Clarins Ever Matte:
  • Pruža srednje prekrivanje i mat učinak na koži
  • Sadrži SKIN DETOX COMPLEX koji djeluje na regulaciju lučenja sebuma i sjaja           kože, smanjivanje pora te prošišćavanje kože
  • biljne ekstrakte koji utječu na hidrataciju svih slojeva kože
  • LIGHT-OPTIMIZING + COMPLEX čija je uloga smanjenje vidljivost finih linija i manjih nepravilnosti na licu
  • SPF 15
  • ne sadrži ulja
  • nekomedogen je i dermatološki ispitan
  • namijenjen je svim tipovima kože, neovisno o dobnoj skupini

Moj Ever Matte je u nijansi 108 Sand. Po meni idealna nijansa za osobe svijetlije puti i žutog podtona. Kupila sam ga početkom ljeta kada sam ga i počela koristiti i mogu reći da me je oduševio.
Formula je lagana, lako se na nanosi i ne stvara efekt maske na licu. Možete ga polako ublendati u kožu bez straha da će negdje ostaviti fleku ili biti neravnomjerno raspoređen jer se postepeno upija. Ja sam ga nanosila sa RT spuživicom i raznim bockalicama i mogu reći da niti jedna metoda nije falila u paru sa ovom podlogom. Dapače, mislim da bi se puder dao lijepo nanjeti i sa prstima zbog te svoje fluidne konzistencije. 
Mat efekt traje gotovo punih osam sati (ako izuzmemo lagano prosijavanje na nosu koje se javljalo nakon tri do četiri sata, no s obzirom na više temperature drugo nije bilo za očekivati), a isušivanju kože nema ni traga. Dapače, kada ga nanesete imate osjećaj kao da je koža nahranjena i diše. Jesam li zaboravila reći i da božanstveno miriši? Jedina sitna zamjerka odnosi se na ambalažu, no to je moja  općenita zamjerka na sve pudere bez pumpice.




  •          količina 30 ml
  •          rok trajanja 18 mjeseci
  •          cijena oko 250 kn


Definitivno palac gore za Clarins Ever Matte tekući puder kao puder za svaki dan ako volite mat finiš bez perutanja kože.

Koje pudere vi volite?
Pišite mi…

P.S. pokrenula sam Facebook stranicu gdje ću objavljivati linkove na najnovije postove sa bloga.
Ako želite biti u toku kliknite like na FACEBOOK STRANICI.

Nema komentara:

Objavi komentar