utorak, 15. svibnja 2018.

#RECENZIJA: Evo Shave brijač

Kao blogerici, najteže mi pada isprobavanje proizvoda za koje imam dojam da neću imati što previše napisati. Kada sam dobila Evo Shave brijač, upravo su mi takve misli prolazile glavom. Zapitala sam se što bih uopće o jednoj brijaču mogla napisati i hoće li taj post u konačnici biti zanimljiv vama koji čitate. Srećom, već nakon prvog korištenja počele su ga izdvajati neke karakteristike koje su mi se u odnosu na britvice koje uobičajeno koristim, manje ili više svidjele, a stizali su i vaši komentari kako biste voljeli čitati o ovom proizvodu. Stoga sam odlučila pisati post o svom iskustvu sa Evo Shave brijačem koje ćete danas moći pročitati.


Ono što Evo Shave kaže o ovome brijaču je sljedeće:
"EvoShave patrone posebno su dizajnirane protiv nakupljanja ostataka dlačica i prljavštine ispod britvica.
Vrhunski Sandvik čelik s krom-nitridom. Teflon premaz. Sama oštrica ima patentirani Gothic arch II rub koji se smatra najkvalitetnijim dizajnom profila oštrice. Sa samo 40 mikrona širine tvori gotički luk na vrhu oštrice što pruža oštrinu, snagu i izdržljivost. 
Evo Shave brijač omogućuje Vam brijanje s jednostavnim pokretima. Patrone su posebno dizajnirane kako bi se sprječilo urastanje dlačica. Rezultat je glatko i manje stresno brijanje. Urastanje je dosta čest problem nakon brijanja i vrlo smo ponosni što smo ovim riješli problem urastanja dlačica.
Pomoću EvoShaveovog patentiranog Touch Stripa možete prstima prenijeti savršenu preciznost i kontrolu pritiska. Spajanje uloška s ručkom također je pojednostavljeno s tvrdim nožnim mehanizmom, tako da svaki put nema problema sa zamjenom patrone. To je jednostavan klik."


Prije svega, pohvalila bih praktičnu kutiju u kojoj brijač dolazi i koju možete koristiti za putovanja. Također i plastični dio koji se našao unutar kutije, a kojeg koristim kao stalak za odlaganje brijača u kupaonici.


Ergonomski EvoGrip je izrađen od čvrste plastike i zamišljen je da ga držite na način kako prikazuju fotografije ispod. Čini mi se kao dobar način za brijanje brade kod muškaraca, no meni se za brijanje nogu, puno boljim načinom pokazalo okrenuti prste tako da jagodice kažiprsta i srednjeg prsta gledaju prema gore i da palac položim na Evo Shave oznaku sa gornje strane brijača. Tako sam imala potpunu kontrolu i više mi se nije događalo da se porežem što je bio slučaj prilikom prvog korištenja na predviđen način. Dimenzijama je ovo najkraći brijač koji sam ikada koristila, no zato mu je patrona dosta šira. Nespretan je za koristiti kada je u pitanju bikini zona, no vrijeme potrebno za brijanje nogu, baš zbog toga, znatno skrati.


Ono što mi se kod ovog brijača jako svidjelo i ujedno je i razlog zašto bih ga opet kupila je lakoća sa kojom klizi po koži. Nježan je, a istovremeno učinkovito odstrani dlake u jednom potezu. Također i što se oštrica ni u kojem trenutku nije začepila dlakama, a to mi se sa drugim britvicama događa i prilikom brijanja nogu moram više puta ispirati oštrice pod jakim mlazom vode kako bih mogla nastaviti bez uzaludnog ponavljanog prolaženja britvicom po istom mjestu. Činjenica da oštrice na rubovima svake strane omogućuju brijanje u oba smjera nije mi bila od tolike važnosti kod brijanja nogu, no svakako je pozitivna karakteristika što britvica pruža fleksibilnost da koristite obje strane. Imam dojam da će to kod brijanja brade u muškaraca ostaviti puno značajniji efekt nego što je u svrhu za koju sam ja koristila brijač, imalo priliku.
Iako mi nije izazvao urastanje dlačica, ne smatram se kompetentnom komentirati taj dio jer mi se to nije događalo ni sa jednim drugim brijačem do sada. Iritacije koje sam znala imati, sam sa ovim brijačem izbjegla u potpunosti.
Brijač sam koristila dva tjedna, nakon čega sam je bacila iz higijenskih razloga. Nisam primijetila da su oštrice u tom periodu otupile.


Za Starter paket sa EvoGripom i jednom oštricom izdvojiti ćete 49,99 kuna, a možete ga kupiti u Konzum prodavaonicama ili naručiti preko ekupi web shopa. Pored roze, dostupne su i zelena, plava, te siva boja. Zamjenske oštrice dolaze u pakiranju od 4 komada (59,99 kuna) i 8 komada (99,99 kuna).

*PR PROIZVOD

Jeste li se već upoznali sa Evo Shave brijačem?
Pišite mi! :)




2 komentara:

  1. Izgleda jako cudno,ali prakticno. Nisam koristila ovaj. Koristim jedan drugi poznati brend.odlican clanak :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam sigurna da li se uopće može naći kod vas, ali ako budeš u prilici isprobati, zanimljiv je brijač :)

      Izbriši