ponedjeljak, 5. veljače 2018.

#WISHLIST: SheIn / 3 full outfits /

Kako su liste želja neizostavan dio kojim vas moram dosađivati kako bih ostvarila suradnju sa SheIn stranicom, odlučila sam ovo učiniti zanimljivijim i sebi i vama kreiranjem potpunih outfita sa odjevnim komadima, torbama, cipelama i modnim dodacima sa nje. Danas će to biti po jedan elegantni poslovni, casual i sportski outfit, a vi mi svakako pišite kakvih biste outfita više voljeli gledati u nadolazećim listama želja. Kako bih dobila bolji uvid u to kakve outfit postove želite gledati na blogu, molim vas da u anketi koja će se uskoro naći na Facebook stranici (OVDJE) ili u komentarima date podršku outfitu koji vam se najviše svidio i koji bi voljeli vidjeti na meni. Kao i inače, svi podaci o proizvodima nalaziti će se na linkovima ispod slika. Hvala vam na svakom od tih klikova na link jer time podržavate moju suradnju sa ovom stranicom.

ELEGANTNI POSLOVNI OUTFIT



CASUAL OUTFIT



SPORTSKI OUTFIT



Da li su vam ovakve liste želja zanimljivije nego oubičajeno redanje proizvoda koji su mi se svidjeli?
Kojem outfitu dajete svoj glas?
Pišite mi! :)




Nema komentara:

Objavi komentar