četvrtak, 8. veljače 2018.

#RECENZIJA: Essence wood you love me? eyeshadow & highlighter palette+smokey eyes duo brush

Sigurna sam da ste već primijetili preslatku limitiranu kolekciju wood you love me? među essence asortimanom. Essence nam je za ovo Valentinovo na ambalaže odlučio smjestiti čudesne životinjice iz romantične šume koje će, bez sumnje, osvojiti mlađu populaciju, ali i sve ostale kojima su godine samo broj kada su u pitanju pakiranja iz kojih vrišti veselje. Na isprobavanje sam dobila paletu sa 5 nijansi sjenila, odnosno 4 sjenila i highlighterom za oči i dvostrani kist za sjenila o kojima vam danas pišem, te divnu hidratantnu masku za lice kojom sam odlučila iznenaditi nekoga među vama u sklopu darivanja povodom Valentinova u kojem možete sudjelovati na Facebook stranici (link u alatnoj traci sa desne strane). Nadam se da će vam ova recenzija koristiti ako se nećkate pružiti ili ne šansu naizgled slatkim i bezbrižnim, a u biti zaista koristivim proizvodima essence asortimana.

Krenuti ću od palete jer je ona daleko najslađi dekorativni proizvod koji se ikada našao u mojim ladicama. Krase je dva zaljubljena zečića te divan šumski puteljak sa rascvjetanim drvećem na poklopcu. Složiti ćete se da kombinacije boja asociraju na proljeće kojem se već svi vjerojatno pomalo veselimo nakon ove neodlučne zime i kratkih dana? :)


Što se tiče kvalitete izrade same palete, essence ni ovaj put nije razočarao. Sjenila dolaze unutar kvalitetne plastične ambalaže sa čvrstim zatvaranjem na klik koje se neće otvarati unutar torbica u kojima se nađe. Ambalaža ne sadrži ogledalo.


Detalj koji me na ovoj paleti posebno oduševio je flip sličica zečića koji u jednom trenutku stoje na razdaljini, a u drugom su u zagrljaju što ste već mogli vidjeti i u kratkom videu na Facebook stranici bloga. Essence mi je ovime vratio brojne uspomene iz djetinjstva i izmamio osmijeh na lice. Sličicu možete odlijepiti sa poklopca ako je poželite zadržati nakon što iskoristite paletu.


Paleta dolazi u jednoj varijanti naziva 01 from the forest, with love! i sadrži 5 nijansi sjenila. Sve nijanse sadrže svjetlucave čestice s time da su one u dvije najtamnije nijanse nešto krupnije u odnosu na one u ostalim nijansama. Kada sam po prvi put otvorila paletu, pomislila sam kako je šteta što nijanse nemaju nazive jer vjerujem da ne bi bili ništa manje zanimljivi od ostatka palete.


Sve nijanse su jako lijepo pigmentirane, mekane na dodir i lako se nanose na kapak. Prilikom aplikacije na kist se truse (dvije najtamnije nijanse jače) pa ih je najlakše nanijeti prstima ili mokrom tehnikom. Sa lakoćom ćete ih nadograditi i postići željeni intenzitet, a efekt koji postignete mokrom tehnikom, vjerujem da vas neće ostaviti ravnodušnima. Iznenadila sam se dugotrajnošću svih nijansi na kapcima.


Dvije donje fotografije prikazuju swatcheve nijansi na danjem svijetlu, te pod izravnom sunčevom svijetlošću. Nadam se da ćete steći uvid o kakvim se divnim nijansama radi. Od kada sam dobila paletu, isprobavam i naizmjenice nosim smeđe, pa zelene tonove i zaista se ne mogu odlučiti koja mi je polovica draža. Najsvijetlija nijansa je odlična za unutrašnji kut oka, a s obzirom da nisam došla do zaključka da li ju je proizvođač namijenio samo za highlight dijelova na očima ili i za korištenje na licu, isprobala sam je i tako, te zaključila kako bi ova nijansa u zasebnoj ambalaži kao highlighter osvojila srca mnogih svijetloputih djevojaka.


Unutar ambalaže nalazi se ukupno 10 grama proizvoda sa rokom trajanja od 12 mjeseci od otvaranja. Cijena palete iznosi 29, 90 kuna. Ako su vam se svidjele nijanse imate moje najtoplije preporuke. Vjerujem da će biti onih kojima će zasmetati što ne sadrži mat nijanse, no meni se sviđa što uz dodatak jedne ili dvije iz neke druge palete ili mono sjenila imam brzo gotovi smeđi ili zeleni makeup na očima. Iznenadili biste se koliko mi je osvježenje bilo koristiti paletu sa manje nijansi gdje se jednostavno podrazumijeva što ću i gdje nanijeti.

Iduće o čemu vam pišem je smokey eyes duo kist 01 love at first sight. Na fotografijama nećete vidjeti zaštitnu košuljicu sa kojom mi je stigao, no ne brinite kistić vam stiže adekvatno zaštićen.


I ovaj proizvod wood you love me? kolekcije mi je skroz simpatičan. U kombinaciji je brončane i crne boje, a krase ga naziv kolekcije i srdašca. Drška je izrađena od čvrste plastike, a dlačice su od sintetičke dlake. 


Ono što ovaj kist čini drugačijim od drugih je strana kista namijenjena za otisak sjenila u vanjski kut oka. Moram priznati da sam na prvi pogled bila skeptična hoće li ta ideja funkcionirati u praksi, no kist me ubrzo uvjerio da prostora za brigu nije bilo. Ako tek počinjete sa šminkanjem ova strana kista će vam pomoći da brzo i lako nanesete tamnije sjenilo u vanjski kut oka. Samo stavite željeno sjenilo na kist i pritisnete na odgovarajuće mjesto na vanjskom dijelu kapka. Dlačice su odgovarajuće čvrstoće i gustine za precizno i ravnomjerno nanošenje.


Nakon što ste otisnuli tamnije sjenilo na vanjski kut oka, valjalo bi oštre rubove ublažiti, a za to će vam savršeno poslužiti druga strana kista namijenjena blendanju. Dlačice za blendanje su kraće, gušće zbijene i pri vrhu blago zaobljene što ovaj kist također čini odličnim i za precizno nanošenje sjenila u pregib.  Mekane su i nježne prema kapcima.


Cijena kista iznosi 19, 90 kuna i za njega također imate moje preporuke. Smatram da će vam dio za otisak biti puno zanimljiviji ako se tek počinjete šminkati, no zato strana za blendanje zaslužuje svaku pažnju i nećete pogriješiti ako se na kupnju odlučite i samo radi nje. Kistova za blendanje nikada dosta :)

*PR PROIZVOD

Jeste li već isprobali nešto iz essence wood you love me? limitirane kolekcije?
Što kažete na njihove preslatke ambalaže?
Pišite mi! :)




2 komentara:

  1. Inace koristim Essence neku kozmetiku ali ovu paleticu nisam u prilici koristiti. A boje su prelijepe :)
    Zemira.

    OdgovoriIzbriši