srijeda, 14. veljače 2018.

#RECENZIJA: Avon Mark. mineralni bronzer u prahu+ dvostrana četkica za lice

Za danas sam vam pripremila recenzije dva Avonova proizvoda- Mark mineralnog bronzera u prahu te dvostranog kista za lice. Isprobavanje bronzera mi je bilo posebno zanimljivo s obzirom da mi je ovo prvi u prahu koji sam do sada koristila. Ako vas zanima kako sam se sa njime snašla, te kakvim se pokazao dvostrani kist za lice, predlažem da nastavite sa čitanjem.


Krenuti ću sa ambalažom samog bronzera koja mi se svidjela počevši od jednostavne crne kartonske kutijice, pa se do same posudice koja sadrži bronzer u prahu. Smatram da je Avon napravio dobar posao kada je Mark liniju upakirao u minimalističke i moderne ambalaže jer će one zasigurno privući više pažnje mlađih generacija nego što su to bile sposobne njihove prethodnice.

Po otvaranju posudice dočekati će vas nekoliko otvora manjih promjera zaštićenih plastičnom naljepnicom. Po meni su oni odličnih dimenzija jer ne propuštaju previše proizvoda odjednom, a i ako se odlučite tresti bronzer u čep i nanositi ga odatle, nećete imati problema. Ja ga nanosim iz čepa jer tako najlakše vidim koliko proizvoda stavljam na kist i mogu kontrolirati koliko će ga završiti na licu što mi je važno jer je bronzer u nijansi koja nije najprimjerenija izrazito svijetlom tenu kakav imam. Obavezno još utapkam dio proizvoda sa kista na nadlanicu prije nego ga krenem nanositi na lice.


Tekstura je fino mljevena, satenske završnice koja divno izgleda na licu.  Radi se o toplom i dobro pigmentiranom bronzeru narančastog podtona koji će svakom licu dati toplinu i izgled osunčane kože. Nijansa je bronzed tan i to je jedina nijansa koje je u ponudi. Na prvu mi se učinilo da će biti pretamna za moju put, no kako se prah jako lijepo raspodijeli i blenda na licu, uspijela sam postići da izgleda baš kako treba. Podrazumijeva se, što zbog nijanse što zbog praškaste teksture da je ovo bronzer koji nikako ne koristim kada sam u žurbi. Svakako će biti puno bezbrižniji odabir za one sa tamnijom puti od moje jer neće toliko trebati brinuti hoće li pretjerati prilikom nanošenja. 


Dugo se zadržava na licu i nije mi izazavao nikakve reakcije. Ovo je proizvod radi kojeg ću buduće sigurno više pažnje posvećivati bronzerima u prahu. Voljela bih u asortimanu vidjeti svijetliju nijansu jer bih je sigurno često nosila s obzirom da sam se zaljubila u izgled i ponašanje ovog bronzera na licu.

Cijena bronzera iznosi 65 kuna. Na ambalaži nema podataka o količini koju posudica sadrži. Rok upotrebe je 24 mjeseci od otvaranja, a sastav možete vidjeti niže.


Iduće o čemu vam  pišem je dvostrana četkica za lice. Dvostrane kistove rijetko kupujem jer kistove volim držati u posudicama, a to onda znači da je jedna strana kista okrenuta ka dnu i da je najčešće ne koristim kako ne bi prljala posudicu proizvodom koji ostane na toj strani. Kada sam vidjela ovu četkicu učinila mi se jako zanimljivom i zapravo sam je, bez obzira  na njezinu dvostranost, jedva čekala isprobati. Avon me ponovno oduševio jednostavnim crnim dizajnom sa metalnim dijelovima i gumenom drškom. Dlačice od najlonskih vlakana su u kombinaciji crne i bijele boje, nisu zamjerljivo grube prema licu i nakon više pranja se i dalje dobro drže.


Kada sam vidjela veću stranu kista, pomislila sam kako će biti odlična za konturiranje i to se djelomice pokazalo točnim. Naime, ova strana kista je odlična za izvlačenje preciznih kontura ispod jagodičnih kostiju, no nažalost nije najbolja za ublažavanje istih jer su dlačice premekane u tu svrhu. Nakon ovoga, obavezno moram koristiti dodatni kist kako bih izblendala naneseno. Kist će vam poslužiti i kod konturiranja nosa. U katalogu navode kako je ova strana za rumenilo i highlighter u čemu ga ja nikako nisam pronašla.


Za drugu stranu se navodi kako se koristi za bronzer što mi je također nepojmljivo s obzirom da se radi o kistu jako malih dimenzija. Njime možete nanijeti prijelaznu nijansu sjenila na kapak i eventualno ublažiti ili nanijeti gore spomenute konture na nosu. 


Mislim da je vidljivo koliko sam zbunjena (i ne previše zadovoljna) ovim kistom za lice i preporučiti ću vam da ga preskočite. Smatram da za cijenu od 75 kuna i među kistovima od najlonskih vlakana, možete naći puno bolje primjerke.

*PR PROIZVOD

Jeste li isprobali Avon Mark mineralni bronzer u prahu ili koji od Avonovih kistova?
Koristite li bronzere u prahu ili dvostrane kistove?
Pišite mi! :)




2 komentara:

  1. Nisam ljubitelj praskastih proizvoda ali sam cula da su sve avon cetkice jako dobre.
    Zemira.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ih počela kupovati sve više i dobivam dojam da proizvodi u prahu puno ljepše izgledaju na licu :)

      Izbriši