srijeda, 17. siječnja 2018.

#RECENZIJA: Mac Mineralize Skinfinish Lightscapade

S obzirom da je sa kupovinom novog laptopa, nastala i situacija da sam trebala prebaciti (između ostaloga) pozamašnu količinu mapa sa fotografijama proizvoda sa staroga laptopa, iskoristila sam je da izlistam fotografije kojih recenzija su još uvijek na čekanju, napravim plan pisanja kojega ću se držati i odlučila krenuti sa recenzijom Mac Mineralize Skinfinisha u nijansi Lightscapade koju ćete danas moći pročitati.

Kod Macovih amablaža jako volim njihovu prepoznatljivu jednostavnost. Plastična ambalaža se smjestila unutar crne, kartonske kutije na kojoj je zanimljivo što je polovica mat, a polovica sjajne površine. Na poleđini ćete naći isključivo spisak sastojaka koji ću vam ostaviti niže u postu.


Sama ambalaža u koju se smjestio proizvod, izrađena je od čvrste plastike, jakog je magnetskog zatvaranja, te ima gornji transparentni dio kako bi se kroz njega vidjela nijansa kojom raspolažete. To možda na prvu zvuči sasvim nevažno, no zaista olakšava kada imate više Macovih Mineralize Skinfinisha.


Po otvaranju plastičnog poklopca, ugledati ćete sviijetlu, bež nijansu sa šimerom u više nijansi (žuta, breskva, svijetlo plava/lila).  Tekstura je pečena, mekana, te se blago trusi prilikom aplikacije na kist. Proizvod na licu najčešće nadograđujem u još jednom nanosu s obzirom na njegovu srednju pigmentaciju.


Vjerujem da ste već pomislili kako bi ova nijansa mogla biti savršena za osobe izrazito svijetle i svijetle puti i pri tome niste pogriješili. Nijansa je dovoljno svijetla da istaknete sve dijelove lica koje želite, sjaj bež boje koji pruža je divan, a s obzirom da nema velikih i grubih čestica šimera (za razliku od Soft & Gentle nijanse) djeluje profinjeno i nosiv je svakodnevno. Zaželite li se nečeg intenzivnijeg, samo ga nanesite mokrom tehnikom. Također, možete ga koristiti i za dodavanje blistavosti koži, tako da ga lagane ruke nanesete preko cijeloga lica.



Drago mi je što oduševljenje nijansom nije splasnulo zbog trajnosti jer mi je to u posljednje vrijeme ono što me najčešće odbije od proizvoda koje koristim u službi highlightera. Ligtscapade se na mome licu zadrži tijekom cijeloga dana uz gubitak na intenzitetu nakon više sati nošenja.

Ukupna količina koju dobivate u ambalaži iznosi 10 grama, a iznos koji ćete za nju izdvojiti 31 euro. Rok upotrebe ne nalazim na ambalaži. Proizvod je obogaćen mineralima i vitaminom E te je nekomedogen, dermatološki i oftalmološki ispitan. Potpun spisak sastojaka možete vidjeti niže.


Jeste li isprobali neki Macov Mineralize Skinfinish?
Kakav šimer u ovakvim proizvodima preferirate?
Pišite mi! :)




Broj komentara: 8:

  1. Ja imam MAC Soft&Gentle i obožavam ga...nosim ga svaki dan. U njihovom dućanu sam se uvjerila da je Lightscapade presvijetao za moj ten

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja Soft & Gentle, no nekad se zasitim njegovog šimera...Lightescapade je za nas koje sunce (i genetika) ne mazi ;)

      Izbriši
  2. Poznat mi je ovaj dio sa spremanjem fotografija za nove recenzije..samo u mom slučaju se pola njih ne realizira..Volim MAC ali nisam još probala ni jedan highlighter pa ću baš pogledati ovaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjet ćemo koliko ću se držati rasporeda :)
      Ako si svijetlije puti i želiš nešto nosivo na dnevnoj bazi, mogao bi ti biti odličan :)

      Izbriši
  3. Nemam nista od MAC-a,nije za moj dzep. Ali ovaj highlighter izgleda predivno zaista.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da se nitko ne bi žalio da su im cijene nešto niže :)

      Izbriši