petak, 10. studenoga 2017.

#RECENZIJA: theBalm Balm Springs Long-Wearing Blush

Neopisivo me veseli svako novo theBalm rumenilo koje uvrstim u svoju kolekciju, pa tako i ono koje sam joj pribrojila posljednje- Balm Springs. Već sam vam jednom prilikom pisala, ali vjerujem da ne griješim ako još jednom ponovim kako smatram da su theBalmova rumenila proizvodi u koje zaista vrijedi investirati. Sve što trebate je među širokom ponudom naći nijansu koja će vam najbolje pristajati i imati ćete rumenilo za kojim ćete neprestano posezati. Danas čitate o Balm Springs rumenilu, a uskoro očekujte i recenziju dviju Instain nijansi (Houndstooth i Pinstripe). Na blogu ćete naći recenziju Hot Mame (OVDJE), te Cindy Lou-Manizera (OVDJE).

TheBalm Balm Springs rumenilo dolazi u prepoznatljivoj retro ambalaži izrađenoj od čvrstog kartona na magnetsko zatvaranje. Ništa manje zanimljivo niti lošije kvalitete u odnosu na ostala pakiranja ovoga brenda. I sa Balm Springs rumenilom dobivate kartonski omot sa istovjetnim dizajnom. Meni je ova šarena ambalažica super, a vama? :)


Unutar ambalaže se ponovno smjestilo malo praktično ogledalce, te 5, 61 gram proizvoda u okruglome panu. Mislim da vam to do sada nisam spominjala, no theBalmovi proizvodi se sa lakoćom vade iz svojih ambalaža za slučaj da ih poželite sve pohraniti na jednome mjestu u magnetiziranoj paleti. Za sada sam to učinila sa njih nekoliko i koliko god da mi to štedi vrijeme i prostor, moram priznati da mi bude žao ovih divnih ambalaža.


Unatoč nazivu koji možda odaje dojam kako se radi o proljetnoj nijansi, Balm Springs rumenilo uklopiti će se u svako godišnje doba. Zagasito ružičasta nijansa se jako lijepo uklapa uz sve tipove puti i podtonove kože, a čim je nanesete, lice dobije instantni dašak svježine. Završnica ovog rumenila je mat.


S obzirom da često koristim theBalmove proizvode, nije mi bilo nikakvo iznenađenje to što me rumenilo oduševilo svojim karakteristikama, dapače, šokirala bih se da je bilo drugačije. Tekstura rumenila je na mekšoj strani, trušenje minimalno i to ukoliko ga koristite sa kistovima grubljih dlačica, a pigmentacija na zavidnoj razini. Unatoč pigmentiranosti, rumenilo se sa lakoćom dozira, a u prilog mu govore i to što se ravnomjerno nanosi, lako nadograđuje i blenda.


Ovo je, na mome licu, jedno od najdugotrajnijih rumenila i stoga vjerujem da vas neće iznenaditi kada napišem da jako često posežem za njime. Kao što sam već napisala, lice zaista dobije jedan svježiji i odmorniji izgled kada ga nanesem, a s obzirom da se u posljednje vrijeme jako rano ustajem, to mi, vjerovali ili ne, zna biti prijeko potrebno. Čest je izbor i kod šminkanja drugih jer nijansa zaista laska svačijoj puti.


Cijena za 5, 61 gram iznosi oko 150 kuna. Dobra je vijest što ga možete naći u Bipi, pa iskoristite vikend akcije na dekorativnu kozmetiku (trenutno u tijeku) koje vam štede -30%. Smatram da je cijena apsolutno opravdana i da nećete pogriješiti ako odlučite investirati u ovo rumenilo. Rok upotrebe je 12 mjeseci od otvaranja. Sastojke možete vidjeti niže. TheBalm je jedan od rijetkih brendova čiji proizvodi za lice ne sadrže talk!



*PR PROIZVOD

Imate li već neko theBalm rumenilo?
Kako vam se svidjela Balm Springs nijansa?
Pišite mi! :)



2 komentara:

  1. lijepo je rumenilo,ali je ipak više volim roze tonove ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam nekad ovakve nijanse izbjegavala, a sada mi se sve više i više sviđa kako mi stoje :)

      Izbriši