srijeda, 8. studenoga 2017.

#NOTD: LAST 5 MANICURES / 2 /

Kako smo već debelo zakoračili u jesen i vjerujem da ću se sada potpuno okrenuti tamnim lakovima, krajnje je vrijeme da vam pokažem posljednje od ljetnih nijansi koje sam nosila, te dva nedavna otkrića u koja sam se zaljubila. Podsjećam vas na prvi ovakav post (OVDJE) gdje ste mogli pročitati zašto sam se odlučila na bilježenje svojih manikura, te što tražim od lakova koje koristim. Nisam očekivala ovoliki vremenski raspon između postova, no to se većim dijelom dogodilo jer sam ponavljano nosila neke od ovih nijansi.

Prva i najčešće nošena nijansa ovoga ljeta bila je nijansa koju sam vam u prethodnome postu spomenula kako jako želim kupiti- essence out of space stories 06 we will spock you!. Ja sam zaljubljena u ovu holografsku nijansu, toliko da kada sam shvatila kako bih vam je mogla fotografirati nanesenu u dva sloja da je vidite u pravome sjaju, nisam imala više što nanijeti na nokte jer sam je u potpunosti iscijedila! Divna nijansa, odlična četkica, brzo sušenje i nevjerojatna postojanost. Ne vjerujem da mi se dogodilo da sam ga potrošila u par ljetnih mjeseci jer rijetko koji lak tako često nosim sigurno ga kupujem ponovno.


Oduševljena prethodnom, kupila sam još jednu out of space nijansu- 04 beam me up! i ni ona me nije ostavila ništa manje oduševljenom. Nećete pogriješiti ako se odlučite na neku nijansu iz ove kolekcije jer je essence napravio jako dobar posao. Ne garantiram da u idućem postu nećete vidjeti još neku jer mi se čini kako bi se 03 space glam nijansa mogla jako dobro uklopiti u jesenju priču sa svojim zlatnim tonovima.


Tek pred kraj ljeta sam shvatila koliko sam zapravo zapostavila pastelne tonove, te sam odlučila kupiti upravo jednu takvu nijansu. Odlučila sam se na essence gel lak za nokte u nijansi 63 itsy bitsy blue bikini. Ovaj lak se nije pokazao najdugotrajnijim, no to je bilo i očekivano s obzirom da su svijetlije nijanse essence gel lakova i inače osjetljive i obavezno ih moram zaključati nadlakom što ovaj put nisam napravila. Stavljala sam ga u dva sloja jer bi se jedan prozirao na nekim dijelovima.


Jedan od spomenutih otkrića u koje sam se zaljubila je wet n wild megalast lak za nokte u nijansi E2042 Private Viewing. Teško mi je povjerovati da je ovo tek drugi lak ovoga brenda koji sam kupila i jedna od rijetkih nude nijansi koje imam u svojoj ladici sa lakovima. Apsolutno predivna nijansa sa sitnim, jedva vidljivim sjajnim česticama, odlična četkica i stvarno brzo sušenje što mi je pravo iznenađenje s obzirom da sam do sada rijetko koji nude lak nanijela bez da ga negdje ne zakačim koliko bi sušenje trajalo. Lak je prošao test od tjedan dana izdržljivosti, no ako bih ga sa nečim jače zagrebala, to bi se vidjelo na noktima. Također stavljam dva sloja da dobijem željenu pokrivnost.


Posljednji je lakić nešto čime sam u potpunosti oduševljena. Trend it UP Soft Matte lak za nokte u nijansi 010 je prvo što sam od ovoga brenda kupila kada je stigao u dm i svakako je bio odličan poticaj da isprobam još neke proizvode. Već sam vam ga hvalila na Facebook stranici bloga, no ako vam je promaknulo, zaista sam ostala ugodno iznenađena svime vezanim za ovaj lak, od njegove boje, pokrivnosti, mat završnice, ambalaže, četkice, sušenja do trajnosti i ponašanja na noktima. Nije mi isušio nokte kako su to znali neki mat lakovi nakon kojih bi mi nokatna ploča imala sitna oštećenja na površini! Naknadno sam kupila i svijetlo plavi tako da imate tople preporuke za ove lakiće jer ja im zbilja ne mogu naći ni jednu manu.


Jeste li već koristili neku od ovih nijansi?
Koja vam se najviše svidjela?
Pišite mi! :)





4 komentara: