subota, 30. rujna 2017.

#FAVORITI ZA KOLOVOZ I RUJAN

Ovo su posljednji favoriti u nizu koji se nastavljaju na duh prethodnih u kojima je sasvim prevladavala preparativna kozmetika. Zahladilo je što znači da se ponovno svakodnevno šminkam i u mojim se rukama u nazad neka dva do tri tjedna našlo pregršt dekorativnih noviteta za koje uopće ne sumnjam da će se pokazati u pravome svijetlu i smjestiti u neke od nadolazećih favorita. Da ne duljim i ne opravdavam što ova lista neće biti najzanimljivija, prelazimo na proizvode koje sam voljela u kolovozu i rujnu.

S obzirom da od proizvoda dekorativne kozmetike, imam za izdvojiti  samo jedan, odlučila sam da odatle i krenem. Daleko najkorišteniji proizvod čitavoga ljeta bila je Zoevina Caramel Melange paleta.  To je moja prva Zoeva paleta sjenila, no s obzirom da su se sjenila pokazala jako dobrima za svoju cijenu, nikako neće biti zadnja. Mat sjenilima sam zadovoljna (iako nisu najbolja koja sam isprobala), no ono što me apsolutno oduševilo su nijanse sa shimmerom. Izdvojiti ću Liquid Center nijansu kao omiljenu s obzirom da su mi njezina kremasta tekstura, izvrsna pigmentacija te metalik završnica gotovo pa za ne povjerovati! Ako tražite solidnu paletu sjenila, po razumnoj cijeni, Zoeva ima divan izbor koji vrijedi istražiti.


Teško se odlučujem kako neću pisati recenziju *Clinique 3-step seta, no s obzirom da ga zbog količina u kojima dolaze pjena za čišćenje i krema nisam stigla koristiti niti čitava 3 tjedna, smatram da je to ispravna odluka. Ipak, odlučila sam vam ga spomenuti jer mi se za vrijeme dok sam koristila sva tri proizvoda jako svidio. Vjerujem da ću si ga u budućnosti priuštiti u full size veličinama i pisati vam sve detalje, no zaista ne znam kada ću biti u mogućnosti, pa ćemo o tome kada dođe vrijeme. 3-step sustav je zamišljen kao niz koraka u čišćenju i njezi koji započinje čišćenjem lica, zatim se nanosi losion koji obavlja eksfolijaciju kože, te na kraju slijedi hidratacija. U ovom sam setu za čišćenje dobila Clinique extra gentle cleansing foam za koji mogu reći da je zaista blaga i jako lijepo očisti nečistoće sa lica, no za skidanje šminke je ipak potreban dodatni proizvod prije same pjene, clarifyng lotion koji me oduševio u toj mjeri da ću njega sigurno kupiti čim ga potrošim (jedini proizvod koji je potrošen jedva nešto više od polovice nakon mjesec dana korištenja), te dramatically different moisturizing cream koju najtoplije preporučam svima sa suhom kožom (kada budem kupovala zasebno proizvode, planiram kupiti DDM losion ili gel s obzirom da su to proizvodi primjereniji mom tipu kože). Da ne duljim, ono što me toliko oduševilo kod ovih proizvoda jest što sam i u tom zaista kratkom vremenu korištenja primijetila promjene na svojoj koži, a primijećujem ih i sada kada koristim samo eksfolijator. Prvih desetak dana je bilo burno s obzirom da je koža reagirala na salicilnu kiselinu iz eksfolijatora (u vidi bolnih potkožnih prišteva) i pomišljala sam (kao i svaki put kada se približim BHA kiselinama u bilo kojoj koncentraciji) da dignem ruke od svega, no tada je uslijedilo smirivanje, izbijanja su se povukla, sva suha područja na koži su se oljuštila i počela sam primijećivati koliko mi je koža glađa, zdravijeg izgleda, suženijih pora i sa manjom količinom komedona koji su inače uvijek prisutni na mom licu. Zadovoljstvu je svakako pridonjelo što na licu nije bilo ni najmanjeg traga isušivanju.


Oduševljena sam i *Avonovim True nutraeffects Miracle Glow uljem za čišćenje lica. Pristupačan i učinkovit proizvod za čišćenje lica, bilo da se radi o jutarnjem umivanju ili o večernjoj rutini kada sam ga suočavala sa odstranjivanjem ozbiljnije šminke. Ako vas je zainteresirao i želite saznati hoće li biti odgovarajući proizvod za vašu kožu, kliknite na gornji link i pročitate sve detalje koje sam vam se potrudila napisati kao i način na koji smatram da ga je najbolje koristiti.


Avene termalna voda je proizvod koji koristim već nekoliko ljeta uzastopce i zaista nisam sigurna da vam već nisam pisala o njoj u sklopu nekih od prethodnih favorita, a ako nisam onda ne razumijem kako mi se taj propust mogao dogoditi. Ovo je jedina termalna voda kojoj se uvijek iznova vraćam i čija me djelotvornost svakoga puta oduševljava kao kada sam je prvi put koristila. Koristim je za toliko namjena da slobodno mogu reći kako bih njome mogla zamjeniti nekoliko preparativnih proizvoda. Prije svega, koristim je umjesto tonika, za dodatnu hidrataciju i osvježavanje lica tijekom dana, prije šminkanja, nakon šminkanja kako bih stopila proizvode nanesene na lice, tijekom dana kako bih osvježila šminku, za smirivanje kože prilikom iritacija, prošle sam se godine uvjerila i u to koliko je korisna kod reakcija na sunce, a i dečko je zna koristiti nakon brijanja i jako je zadovoljan. Ovoga su ljeta kroz moje ruke prošle sve veličine ove termalne vode, od onih najmanjih od 50 mililitara koje sam nosila u torbi do one od 150 i 300 mililitara koju koristim sada, no moram primijetiti kako unatoč redovitoj kupnji nisam primijetila 1+1 ili slične akcije na kakvima je ovaj proizvod znao biti proteklih ljeta, a kada trošite termalnu vodu poput mene to vam puno znači. Nedavno sam pročitala kako termalne vode nemaju rok trajanja što mi je bila zanimljiva činjenica za koju do tada nisam znala!


Ako ste pratili new in postove, onda znate da je Garnier Ambre Solaire Light & Silky losion za zaštitu od sunca, proizvod čiju sam kupnju ponavljala tijekom proteklih mjeseci. Već smo neko vrijeme u dugoj odjeći i kreme sa zaštitnim faktorom za tijelo nam nisu prijeko potrebne, no odlučila sam ovo ovjekovječiti da ostane podsjetnik koji će možda nekome olakšati odluku oko kupnje kreme sa zaštitnim faktorom na proljeće. Kod ovog losiona me oduševila lagana, nemasna i brzoupijajuća formula koja se nije mrvila ni ostavljala tragove na odjeći te njegov blagi i ugodan miris. Koristila sam ga čitavo ljeto na tijelu (za lice sam koristila Avene Mineralni fluid SPF 50+) i dobro me služio u zaštiti od sunčevog zračenja, a i hidratacija kože mi je za svo vrijeme korištenja bila na nivou. Smatram da nije ništa manje važno da spomenem i njegovu pristupačnu cijenu zbog čega mi učestalo i obilno trošenje (kakvo bi i trebalo biti) nije stvaralo ni najmanju nelagodu kakvu mi stvaraju proizvodi ljekarničkog ranga koji se brzo troše, a čije su cijene najčešće iznad 100 kuna i nerijetko dolaze i u manjim količinama.


I zadnji proizvod koji vam ovoga puta želim spomenuti je *Garnier Fructis SOS Repair maska koja mi je trenutno jedna od omiljenijih stanovnika kupaonice kada je njega kose u pitanju. Na prvu su me osvojile njezina kremasta tekstura i divan voćni miris koji se dugo zadržava u kosi, a već nakon prvih nekoliko korištenja sam primijetila i kako su mi vrhovi zaglađeniji, kosa mekša i općenito djeluje zadovoljnije. S obzirom da me ne masti (nanosim je na donju polovinu), koristim je nakon svakog pranja, a kada je potrošim planiram isprobati još neke Garnierove maske za kosu.


*PR PROIZVOD

Jeste li isprobali neke od proizvoda sa liste favorita?
Što ste voljeli koristiti proteklih mjeseci?
Pišite mi! :)






2 komentara:

  1. Paleta je divna, sjenila su totalno po mom guštu. Avonova nutra effects linija mi je cijela super, a ako još nisi probala preporučam ti kreme iz te linije. Meni savršene!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sa Avonovom preparativom sam jako slabo upoznata, ali sada će se to sigurno mijenjati! Hvala za preporuku :)

      Izbriši