srijeda, 9. kolovoza 2017.

#RECENZIJA: Avene Mineralni Fluid SPF 50+

Ako bih trebala odabrati jedan proizvod preparativne kozmetike koji mi je uoči kupovine najteže izabrati to bi svakako bile kreme za lice sa zaštitnim faktorom i to iz razloga što mi kod gotovo svake do sada korištene nešto nije odgovaralo. Avene mi je ove godine na testiranje poslao svoj mineralni fluid sa SPF-om 50+ te sam ga počela koristiti početkom srpnja na čemu ću vam se ovom prilikom ispričati s obzirom mi je namjera bila pisati vam ovu recenziju puno ranije odnosno ne je pisati kada ljeto već bude u punom jeku. Bilo kako bilo, fluid je isproban, gotovo potrošen, slobodno vrijeme je na raspolaganju i sada zaista nemam razloga da vam napokon ne prenesem svoje dojmove.

Mineralni Fluid SPF 50+ dolazi u kartonskom pakiranju koje je karakteristično za većinu Avene proizvoda. Na pakiranju ćete naći osnovne informacije o proizvodu, način nanošenja, te roku upotrebe i sastojcima.


Sama ambalaža u kojoj je pohranjen proizvod je jako kvalitetno napravljena. Radi se o bočici od čvrste bijele plastike sa čepom na koji bi se trebali ugledati mnogi brendovi u čijoj se ponudi nalaze slični proizvodi koji znaju prouzrokovati pravi nered po torbama. Ako fluid budete nosili sa sobom u torbi, a s obzirom da ćete nakon nekoliko sati (2-3) na suncu trebati ponoviti nanošenje zaštite, vjerujem da ćete ga nositi, tada ste sigurni da vam proizvod ni u kojem trenutku neće iscuriti niti će ambalaža puknuti. Otvor kroz koji dozirate proizvod je malen i ne događa se da iscuri neželjeni višak proizvoda.



Dok sam prošle godine birala zaštitu sa kemijskim filterima, ove sam se godine ipak odlučila za mineralnu (pre-tokoferil) s obzirom da je sve više mišljenja kako su ove prve štetnije po ljudski organizam. Kako to nije tema današnjeg posta, razgraničiti ću ih najosnovnijom razlikom koja se sastoji u tome da se kemijski filteri upijaju i apsorbiraju u koži dok se mineralni ne upijaju u kožu već na njoj stvore zaštitni film koji našu kožu fizički štiti od sunca odbijajući sunčeve zrake. Mineralna zaštita je stoga svakako pogodnija za osobe osjetljive kože, kože sklone alergijama (ubrajajući i alegiju na sunce) te djecu.


Fluid je bijele boje, lagan, nemastan te blagog mirisa. Na fotografiji ispod sam vam pokušala dočarati kako tekstura izgleda kada se krene razmazivati. Lako se razmazuje, te se upija ubrzo po nanošenju ostavljajući kožu matiranom. Treba izbjegavati da dode u doticaj sa očima, a u slučaju da do toga ipak dođe, oči isprati sa puno vode. Ono što se nekima neće svidjeti jest blagi bijeli trag koji ostavlja, a to je karakteristično i za sve ostale proizvode sa mineralnim filterima. Meni zaista nije smetao jer mi je u prvom planu bila zaštita kože od štetnog zračenja, no ukoliko to želite izbjeći, birajte proizvode sa kemijskim filterima (npr. Avene Sun krema SPF 50+). 


Nije se pokazao teškim na licu i nije me isušivao izuzev onih dana kada bi mi koža provela čitav dan pod nekoliko obnovljenih slojeva što sam nastojala sprječiti nanošenjem hidratantne kreme (Avene Hydrance Optimale Legere) prije samoga fluida, a kroz dan sam znala koristiti i termalnu vodu što zbog osvježenja što zbog dodatne hidratacije. Također, nije mi izazivao komedone za razliku od svih korištenih proizvoda sa kemijskim filterima sa kojima je to bio slučaj. I što je najbitnije, a spominjem zadnje, smatram da je pružao pouzdanu zaštitu koži lica i vrata s obzirom da reakcija na sunce nisam imala. SPF 50+ je svakako bio logičan izbor s obzirom da je moja put jako svijetla i koža osjetljiva na sunce.

Nisam sigurna hoće li to neke razočarati ili ne, no neću vam pisati kakav je kao podloga za tekući puder jer vjerovali ili ne, što zbog rijetkog šminkanja u posljednje vrijeme, a što zbog toniranih proizvoda sa zaštnim faktorom koje sam koristila u rijetkim trenucima potrebe za istim, fluid sam kao podlogu tekućem puderu koristila jedva jednom. Opet moram napomenuti, da će se ukoliko tražite proizvod sa zaštitnim faktorom za korištenje ispod tekućih pudera, u većini bolje ponašati oni sa kemijskim filterima. 

Cijena za 40 mililitara proizvoda je oko 140 kuna. Rok upotrebe je 12 mjeseci od otvaranja, a sastojke možete vidjeti niže.


S obzirom da sam jako zadovoljna kako se ovaj proizvod pokazao na mojoj koži, sigurno ću ponovno kupovati u budućnosti, a voljela bih isprobati i toniranu verziju. Ako imate svijetlu, osjetljivu i kožu sklonu alergijskim reakcijama, ovo bi mogao biti odgovarajući izbor i za vas.

*PR PROIZVOD

Jeste li isprobali Avene Mineralni Fluid SPF 50+?
Koje proizvode za lice sa zaštitnim faktorom predlažete?




Nema komentara:

Objavi komentar