petak, 11. kolovoza 2017.

#OOTD+ review with RoseGal: Open Back Pleated Cami Jumpsuit

Ljeti obožavam nositi kombinezone svih boja i duljina. Za danas sam vam pripremila post sa onim koji mi je nedavno stigao sa RoseGal stranice.

Možete ga naći OVDJE. Pored bijele boje za koju sam se odlučila, možete ga naručiti u više boja koje ćete naći na linku. Unatoč tome sam zadovoljna naručenom bojom kombinezona, kopka me kako bi mi stajao onaj u bordo varijanti. O kroju i veličini ovoga puta nemam što previše za napisati. Kroj ćete vidjeti na fotografijama, a za veličinu pratite tablicu na stranici. Moj je kombinezon M veličine ako će to olakšati vama koji ste slične građe. Dosta je tanak i blago se prozire zbog čega ćete morati pripaziti na rublje koje nosite ispod njega. Nije najbolji izbor za jako vruće dane jer se ipak radi o poliesteru.

Nadam se da će vam se svidjeti cjelokupna današnja kombinacija.



*kombinezon (RoseGal)
*torba (Gamiss)
*sandale (Gamiss)
naočale (Mango)

*PR PROIZVOD

Volite li vi kombinezone?
Kako vam se svidio outfit?
Pišite mi! :)



2 komentara:

  1. Svida mi se i dobro ti stoji. Premda ja nisam od bijele boje tako da bi sigurno uzela drugu boju. Ono sto mi ne zapelo za oko su predobra torbica i stikle tako su obične a predivne i bas podižu cijelu kombinaciju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na lijepom komentaru :) Nisam ni ja inače ljubiteljica bijele boje (pogotovo čisto bijele) jer smatram da mi ne stoji...štikle su stvarno divota za kombiniranje, idu gotovo na sve :)

      Izbriši