srijeda, 16. kolovoza 2017.

#OOTD+ review with ROMWE: Burgundy Velvet Romper

Danas nam je na redu Romwe narudžba. Ovoga sam se puta odvažila naručiti nešto što izlazi iz okvira moje sigurne zone (da ne kažem zone ugodnosti) kada je odjeća u pitanju. Količina gole kože koju ću vam pokazati u ovome postu nije nešto što inače biram pokazivati na sebi, pa vjerujem da će to osim vas koji me pratite putem društvenih mreža iznenaditi i one koji me privatno poznaju.

Bordo crveni velvet kombinezon koji je tema današnjeg posta pronaći ćete OVDJE. Naručila sam ga u L veličini ravnajući se po mjerama na stranici, no s obzirom da je materijal rastezljiv u struku, a hlačice dosta široke, ne bih pogriješila ni da sam se odlučila na manji broj. Iznenadila sam se koliko je materijal ugodan i suprotno očekivanjima, uopće mi nije bilo vruće u njemu. Ako ste hrabriji možete ga nositi za dnevne kombinacije, a uz mali dodatak detalja i visoke pete pretvara se u divan komad za ljetni večernji izlazak. Ne žalim što sam ga naručila.





*kombinezon (Romwe)
*sandale (Gamiss)
torbica (Mango)


*PR PROIZVOD

Kako vam se svidio kombinezon?
Biste li ga radije nosili kao dio svojih dnevnih kombinacija ili vodili u noćni provod?
Pišite mi! :)





Nema komentara:

Objavi komentar