četvrtak, 3. kolovoza 2017.

#NEW IN: dekorativa i preparativa / 22 /

I kolovoz započinjemo new in listom proizvoda kupljenih ili dobivenih tijekom srpnja. Za promjenu ima puno više preparativne kozmetike, a s obzirom da nema malo proizvoda neću duljiti sa uvodom već se odmah bacam na listu i kratke dojmove o onim proizvodima koje sam već stigla par puta isprobati. 

Krećem sa dekorativnom kozmetikom kao i inače.
Jedna od stvari koju nisam mogla ne kupiti proteklog mjeseca je Maybelline Master Strobing Stick u nijansi 200 Medium Nude Glow u koji sam se zaljubila već na prvi swatch. Čeka fotografiranje, no uopće ne sumnjam da će oduševiti. Bourjois Radiance Reveal u nijansi 01 Ivory te Catrice Liquid Camouflage u nijansi 005 Light Natural su ponovljene kupnje i smatram da ih bez ustručavanja mogu nazvati svojim omiljenim drogerijskim tekućim korektorima.


Odlučila sam se i na nekoliko proizvoda iz Farmasi kataloga: BB kremu koja je ovoga puta stigla u pravoj (Light to medium) nijansi, BB puder u kamenu, te toniranu okoloočnu kremu iz iste linije, sve u nasvijetlijim nijansama. Za sada sam isprobala samo BB kremu koja se čini obećavajuća. Naručila sam i Eyebrow Pomade u nijansi 03 Dark Brown koji još nisam otvorila, ali sam jako znatiželjna kakvim će se proizvod pokazati.


Avon me iznenadio svojim novitetima: *Avon True Nutraeffects Miracle Glow uljem za čišćenje lica, *True Colour Summer Skin kremu u nijansi Medium Dark, *Luxe Shape Sensation ružem u nijansi Incredible, * Luxe Allure Bronzer paletu u nijansi Fair, te * Color Trend Lush balzamom za usne u Cinnamon varijanti. Proizvodi su stigli tek nedavno tako da ih još nisam stigla fotografirati, no to svakako planiram kroz koji dan, a razmišljam kako bi bilo zgodno i odvojiti dio te iznenaditi nekoga od vas. Ulje jedva čekam isprobati jer sam takve tipove proizvoda do sada rijetko koristila.


Prelazim na dio sa preparativnom kozmetikom za koju mi se čini da je ima nešto više. Avene Hydrance Legere krema te Melem u tubi nisu novost te ste na blogu već mogli čitati o njima dok je Biodermin Sensibio gel za čišćenje nešto što sam odlučila isprobati kako ne bih opet ponavljala kupnju čistilica koje koristim iz mjeseca u mjesec. Do sada sam ga koristila tek dva puta, no sviđa mi se što je blag prema koži.


U Douglasu su imali akciju 2+1 gratis na proizvode iz njihove kozmetičke linije, te sam odlučila kako je to dobra prilika da isprobam neke koji su me zainteresirali. Nisam ih još otvarala jer imam zalihe za potrošiti, no veselim se što ću imati prilike isprobati i pisati vam o Sensitive Focus Umirujućoj hidratantnoj kremi, Perfect Focus korektivnom serumu za ujednačavanje tena te serumu za blistavo područje oko očiju.


Novexpertu se zahvaljujem na *Serum Boosteru sa hijaluronskom kiselinom koji sam jako dugo željela isprobati. U testiranje kreće ovih dana, a vjerujem da neće razočarati moja visoka očekivanja.


U Dm-u je od nedavno dostupan Nuxe brend, a u određenim poslovnicama je u tijeku i akcija u kojoj za svaki kupljeni proizvod za tijelo na poklon dobivate i malo pakiranje pilinga. Odlučila sam se isprobati Bio-beaute hranjivo i tonizirajuće svilenkasto ulje. Oduševilo me svojim mirisom i teksturom, no šokirala me brzina kojom se troši i nadam se da sam u krivu jer ću u protivnom isprazniti bočicu u roku kraćem od dvadesetak dana.


Ne možete zamisliti moju sreću kada sam napokon pronašla Dove antiperspirante sa kruškom.
Za sada mi se ovaj u spreju čini puno učinkovitijim, iako je suptilni miris kruške divan u oba. Baleinim uljnim pilingom za tijelo sa morskom soli i limunskom travom sam zadovoljna. Nije najbolji koji sam isprobala, no za vrlo pristupačnu cijenu jako dobro obavlja svoju funkciju i čak je i sastav pristojniji nego sam očekivala.


Ljeto ne može proći bez Čupkovih patrona voska i traka za depilaciju (omiljeni proizvodi za depilaciju u drogerijama) i to vam već sigurno nije novost vidjeti na blogu, a mislim da ni Gilette Venus Riviera britvice ne objavljujem prvi put. Cienova (Lidl) pjena za brijanje je pobjegla u kupaonu prije nego sam je se uopće sjetila fotografirati.


I posljednji su proizvodi za kosu, odnosno  već dobro poznati Keune Tinta Color 1517 boja za kosu sa dva 6 %-tna razvijača te L´oreal Colorista sprej za kosu u tirkiznoj nijansi. Ako vas zanima kakav je sprej, slobodno izrazite želju za recenzijom u komentarima.



*PR PROIZVOD

Što se novoga kod vas našlo u srpnju?
Koje recenzije želite čitati što prije?
Pišite mi! :)




4 komentara:

  1. I kod mene su se nasli novi Avon ruz (nijansa Rosewood) i paleta Allure (Fair) :), ruz je ok ali pece (fora za uvecanje usana ili sta vec?), a paleta je lepa mada vrlo diskretne pigmentacije, cak i za mene bledunjavu. Nameravam da probam ovaj Biodermin gel, u apoteci su mi ga preporucili (imam mesovitu i osetljivu kozu), a i novi Dove stik mi izgleda primamljivo. Lepi noviteti :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Biodermin gel bi ti mogao biti odličan jer je i moja koža mješovita i iako ne toliko osjetljiva vidljivo je da je gel izuzetno blag i da neće smetati. Stik me blago rečeno razočarao, sprej je daleko bolji ;)

      Izbriši
  2. Možeš mi reći koji ti je piling za tijelo najbolji? I ja imam taj balein al ipak je previše to ulja za moj ukus....znaš neki doobar koji nije preskup i koji nije blag...da su zrnca ko od ovog ili još grublja? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi koje sam probala, a da su mi se svidjeli su redom skuplji od Baleinog (Afrodita, Nuxe) i kako kažeš da ti ulje ne odgovara ni u Baleinom, ne bih ti preporučila ni ove...kada su pilinzi u pitanju po meni su najbolji oni kućne izrade. Mogu se raditi sa šećerom, soli, talogom kave, zobenim pahuljicama (osjetljiva koža), mljevenim košticama marelice itd. izbor je zaista velik...umiješa ih se sa nekim uljem, medom, vodom, glicerinom i sl. i piling je gotov...vjerojatno i sve sastojke imaš doma :)

      Izbriši