petak, 28. srpnja 2017.

#OOTD+ review with SHEIN: Symmetric Embroidery Trumpet Sleeve Lace Insert Bardot Dress

Haljine sa vezenim detaljima su apsolutni hit ovoga ljeta, a na SheIn stranici ih ima priličan broj. U današnjem postu pokazati ću vam onu koja me osvojila na prvi pogled i jednostavno nisam mogla ne odlučiti se na nju.

Prije nego se upustim u detalje, link na kojem možete naći haljinu nalazi se OVDJE. S obzirom da ćete to sve vidjeti na fotografijama, vjerujem da ne moram govoriti puno o samom dizajnu haljine i koliko su me oduševili njezina boja, rukavi, lađa izrez te povrh svega vezeni detalji. Materijal je nešto što kroz fotografije nećete moći opipati, pa ste osuđeni na moju procjenu kako se zbilja radi o pamuku kako se i navodi na stranici, a koji je izuzetno udoban i prozračan.  Između XS-L veličine, za sebe sam odabrala S i pokazalo se kako su mjere navedene na stranici odgovarajuće.


Symmetric Embroidery Trumpet Sleeve Lace Insert Bardot Dress








*haljina (SheIn)

Symmetric Embroidery Trumpet Sleeve 

Lace Insert Bardot Dress

natikače (Josh- Mass)
torba (AliExpress)
naočale (Guess)


*PR PROIZVOD

Da li vam se svidjela haljinica?
Volite li vidjeti vezene detalje na odjeći?
Pišite mi! :)





2 komentara:

  1. Lijepa haljina samo mi je nekako kratka? 🤔
    Al tebi pristaje. Imas figuru za nju 😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti...je kraća, ali ništa ne iskače (kao što to zna nekada biti sa ovim narudžbama), pa mi je za ljeto sasvim u redu :)

      Izbriši