subota, 3. lipnja 2017.

#OOTD+Review with ZAFUL: Round Collar Shift Dress

Krajem prošlog tjedna stigla mi je pošiljka sa Zafula, te sam odlučila čim prije pokazati vam dio da vas upozorim na nedostatak jednog od naručenih proizvoda ako ga i vi slučajno namjeravate spremiti u svoju košaricu.

Proizvod koji ćete danas vidjeti je Round Collar Shift Dress. Radi se o jednostavnoj tamno zelenoj pamučnoj haljini sa zanimljivim rukavima. Naručila sam je u S veličini i nažalost se moram požaliti da je njezina duljina neukusno kratka. S obzirom da je među veličinama razlika u duljini svega centimetar, sumnjam da bi ni veća veličina nešto promijenila. Naravno da sam čitala duljinu, ovu haljinu ne bih i naručila, pa budite svakako oprezniji i promišljeniji od mene prilikom naručivanja. Šteta za ˝haljinu˝ jer je zbilja udobna i prozračna i materijal je odličan. Fotografije sam napravila jer imam obavezu da je pokažem, no ovakvu je ne mogu nositi i zato svakako planiram dodati volan na dnu kako bih je produljila ili je skratiti da posluži kao majica.

Ne zamjerite što se na nekim fotografijama krivim, trebalo se vraški truditi da se haljina stalno ne podiže :)







*haljina (Zaful)
balerinke (Refresh)
torba (Stradivarius)
naočale (Guess)

*PR PROIZVOD

Jeste li do sada imali neko slično iskustvo s robom naručenom iz web trgovina?
Pišite mi! :)




2 komentara:

  1. Ja bih je nosila na tajice kao tuniku ili na traperice. Bolje je skrati ako vec zelis.

    OdgovoriIzbriši