ponedjeljak, 16. siječnja 2017.

#Review with ZAFUL: Long Gray Faux Fur Waistocoat

Danas vam pišem o drugom djelu narudžbe sa Zafula za ovaj put. Prehlada me oborila u krevet, pa je planirani dio posta sa outfitom ovoga puta otpao, no ne znači da neće biti prilike da odjevni komad o kojem vam danas pišem ne vidite nekom drugom prilikom.

Ono što sam pored kaputa i šešira iz prošloga Zaful posta naručila jest divni sivi krzneni prsluk kojega ćete sada imati prilike vidjeti, a odmah vam ostavljam i LINK za eventualne informacije koje mi promaknu, a mogle bi vas zanimati. Mislim da je ovo prvi proizvod koji sam naručila sa stranice, a da ga možete naručiti i u većim brojevima, pa tako je najveći broj, ovoga proizvoda, 3 XL-a. Moj je primjerak u M veličini koja mi pristaje taman kako treba. Postoji i kraća verzija koja je i jeftinija, a obje možete naručiti u većem broju boja.

Za materijal se na stranici navodi Faux Fur. Moram izraziti zadovoljstvo vjerodostojnim fotografijama prsluka jer uživo nije ništa drugačiji nego na njima. Ako se probojavate kako će izgledati kada ga naručite, nema straha jer mali dlakavac ne djeluje ni najmanje jeftino i mislim da će potrajati jako dugo što se pitanja kvalitete tiče. Nije došao nagužvan niti su dlake narušene tijekom transporta. Čak sam ga dobila i u prigodnoj blagdanskoj kutiji.

Iznutra ima svilenkastu podstavu i kopčice sa kojima ga možete nositi i zakopčanog. Na fotografijama ćete moći vidjeti koliko je dug, a nadam se da ću vam i zbilja uspjeti dočarati o kakvom je lijepom odjevnom komadu ovdje riječ.








*PR PROIZVOD

Kako vam se svidjela narudžba?
Nosite li vi dlakavce?
Pišite mi! :)




Broj komentara: 6:

  1. Divan je,obožavam krznene prsluke. 😀 😘 👍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ima toliko divnih boja u ponudi da se bojim da neću moći stat na jednom :)

      Izbriši
  2. Joj kako je sladak! I stvarno ne pušta uopće dlake,ono da se malo linja ili sl..??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam do sada primjetila da je ispala ikakva dlaka, tako da mislim da ni neće :)

      Izbriši
  3. Divan je! :) ja cekam svoju porudzbinu sa ovog sajta, nadam se da cu biti zadovoljna kao i ti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam koja mi je ovo već narudžba sa Zafula i stvarno sam sa svime prezadovoljna! Uopće ne sumnjam da ćeš biti u ti :)

      Izbriši