subota, 10. prosinca 2016.

#RECENZIJA: Catrice HD Liquid Coverage tekući puder

Danas vam pišem o Catrice HD Liquid Coverage tekućem puderu koji se početkom ove jeseni našao na policama drogerija. Znam da kasnim za velikim brojem recenzija koje su već osvanule na temu ovoga tekućeg pudera, no kako stalno izmjenjujem veći broj podloga za lice i općenito smatram da su one delikatnije za recenziranje, nisam htjela brzati dok ga ne isprobam kako spada i ne budem u potpunosti sigurna u ono što vam planiram napisati. Razlog više je i činjenica da tekući puder drogerijskog ranga nisam koristila već godinama i trebalo mi je vremena da se zbrojim oko pitanja koja su moja očekivanja od ovoga proizvoda kao takvoga. Već sam vam jednom prilikom napisala kako su tekuće podloge proizvod za koji sam uvijek spremna izdvojiti veću količinu novaca jer se u većini (ne u svim) slučajeva pokazalo da su skuplje podloge boljeg sastava i samim time za mene prihvatljivije kao proizvodi koje svakodnevno nanosim na lice. Moram priznati da me kod Catrice HD Liquid Coverage tekućeg pudera zainteresirali pozitivni dojmovi koji su se podigli oko njega, te sam mu iz tog razloga poželjela dati priliku da osvoji i mene. Da li je to učinio? Što mislite?


Ambalaža zasigurno jest. Mislim da bi ovaj proizvod za tren pomeo sve druge kada bi se birala najljepša ambalaža među drogerijskim tekućim puderima. Sviđa mi se debelo mat staklo od kojeg je izrađena, te pipeta za doziranje proizvoda. S obzirom na teksturu proizvoda, pipeta je dio ambalaže na kojem sam najviše zahvalna jer moram priznati da se bojim koliko bi nereda izazivalo doziranje bez nje. Mali vam je savjet ipak da ni pipetu ne držite daleko od površine na koju je želite iskapati (u mom slučaju je to zapešće).


Nijanse ovoga proizvoda su četiri od kojih je moja najsvijetlija- 010 Light Beige neutralna do blago žutog podtona nijansa. Osobe tamnije puti neće oduševiti činjenica da su sve četiri nijanse dosta svijetle, a mislim da ni najsvijetlija nijansa neće bit dovoljno svijetla onima koji su izraziti svijetle puti (ni ja se nebi bunila da je 010 za još mrvicu svijetlija).


Prije nego što prijeđem na karakteristike voljela bih vam istaknuti što Catrice kaže o svom proizvodu.

Druga koža. HD Liquid Coverage Foundation  tekući puder pruža visoko ali prirodno prekrivanje i osjeća se iznimno lagano na koži - baš poput druge kože. Pruža gladak i  besprijekoran ten. Ultra tekuća tekstura je iznimno visoko kvalitetna i dugotrajna te pruža gladak i  besprijekoran ten.  Pokriva nedostatke do 24 sata i matira kožu.



Puder je jako rijetke tekuće teksture koja se po nanošenju na lice poprilično brzo suši što znači da ćete i vi morati biti poprilično brzi u njegovom blendanju. U početku sam ga pokušavala nanjeti sa raznim kistovima, no nisu mi davali oku ugodne rezultate, pa sam naposljetku odustala i posezala za svojom dotrajalom Real Techniques Miracle spužvicom koja mi je jedina koliko toliko odgovarala za nanošenje i to sve dok me jednog dana uslijed žurbe nije dopao Essence Bronzer Brush iz Make Me Pretty kolekcije o kojoj sam vam pisala OVDJE, te sam od tada ovaj puder nanosila isključivo tim kistom. Ako nemate taj ili neki njemu sličan kist, slobodno se poštedite čitavog tog dijela sa traženjem pomagala kojim ćete nanositi puder jer se on zbilja sa malo njih slaže, nanosite ga prstima i vjerojatno ćete si uštedjeti živaca, a i poštedjeti se dana kada ćete sa njim izgledati flekavo i na crte!

Unatoč toj rijetkoj teksturi za koju bi na prvi pogled malo tko očekivao da ima konkretnu moć prekrivanja ovaj puder ima iznenađujuće srednje prekrivanje. Može se lagano nadograditi na mjestima koja to zahtjevaju bez da izgleda umjetno, no neko vidljivije jače prekrivanje tim drugim slojem ne očekujte. Što se njegove prekrivne moći tiče, tu sam u potpunosti zadovoljna jer mi puder prekrije sve nedostatke na licu i besprijekorno ujednači ten, a to znači da štedim na korektoru.

Trajnost je pored prekrivne moći još jedna ugodno iznenađujuća karakteristika. Puder će sa lakoćom savladati radni dan, a prosijavanje se na mojoj koži na dijelovima t zone koji su mi masniji javljao tek nakon otprilike 5-6 sati po nanošenju (nanesen bez baze, nefiksiran transparentnim puderom i sprejevima) što je i više nego zadovoljavajuće s obzirom da ga tu mogu usporediti sa mnogim skupljim proizvodima.

Završnica pudera je mat i to lijepa mat završnica prirodnog izgleda. Nije osobito težak na licu, no ako imate suhu kožu imajte na umu da bi vas mogao zatezati i da ćete ga vjerojatno osjećati čitavo vrijeme nošenja i da ga je u tom slučaju najbolje preskočiti (prethodna hidratacija bez obzira na tip kože je obavezna iako mislim da to već jako dobro znate i da ne moram napominjati).
Puder jako ističe suhe dijelove lica i blago mi je i isušio pojedine dijelove lica kontinuiranim korištenjem kroz dva tjedna, pa ako primjetite isto najbolje da ga izostavite na dnevnoj bazi! 

Također, kada bi ga nanosila bez baze za lice isticao bi mi  proširene pore! 

Puder nema SPF što ga čini pogodnim za fotografiranja u kojima će se koristiti bljeskalica i kao takav je što se mojih zahtjeva tiče test prošao, no sa druge strane na svakodnevnoj bazi više volim pudere sa zaštitnom faktorom koji mi u kombinaciji sa dnevnom kremom pružaju koliku toliku zaštitu od sunčeva zračenja.

Miris ne znam kako bi vam opisala. Nije neugodan, no meni se ne sviđa. Pomirišite tester prije kupnje ako vam mirisi u kozmetici znaju smetati. Dobro je što se gubi ubrzo po nanošenju.

Za cijenu od 55, 90 kuna dobijete 30 mililitara proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci.
Sastav možete vidjeti na slici ispod. Talk je visoko na listi sastojaka što mi se nije svidjelo s obzirom da ga pokušavam izbjegavati koliko god je to moguće.


Da sam nekim slučajem danas pisala o proizvodu čija je cijena bila višestruko skuplja, ne bi mu oprostila niti isticanje suhih dijelova lica niti isušivanje, a još manje bi bila pomirljiva prema isticanju proširenih pora na licu, no s obzirom da se radi o proizvodu koji sam platila svega pedesetak kuna, odlične prekrivne moći i trajnosti, ne mogu napisati ni da sam u potpunosti razočarana iako definitivno ne namjeravam ponoviti kupnju kada ga potrošim! Po meni bi ovaj tekući puder mogao dobro proći jedino kod masne kože, pa ako ste vlasnica takve nema razloga da ga ne isprobate dok onima sa suhom, pa čak i normalnom kožom, te općenito kožom sklonoj dehidraciji savjetujem da ga zaobiđu.

Jeste li isprobali Catrice HD Liquid Coverage tekući puder?
Kakvo je vaše iskustvo sa ovim proizvodom?
Pišite mi! :)



Broj komentara: 12:

  1. Baš sam ga htijela probati ali nema nijanse koja meni odgovara, sve su presvijetle..zadnji koji mi je bio super od njih Catrice Even Skine Tone je uklonjen iz asortimana i bas mi žao najbolji njihov puder al vidim da polako nema ni Liquid Camouflage neki novi došli ,kao olovka cijeli srebrni. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ponuda nijansi je očajna i zbilja ne razumijem o čemu su razmišljali kada su plasirali proizvod! Što se Liquid Camuflage-a tiče mislim da on ostaje u asortimanu (možda je samo ambalaža u pitanju), a za Even Skin Tone je šteta jer znam da su ga mnogi voljeli :/

      Izbriši
  2. Imam ga u nijansi 010. Imam normalnu kozu lica.
    I meni je dobar. Nemam zamjerki. Nanosim ga kopijom RT kista.
    Svakako cu ga opet kupiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je čuti i pozitivno iskustvo :) Koristiš ga na dnevnoj bazi?
      Moj ti je savjet samo da paziš da te nebi isušivao!

      Izbriši
    2. Ne, ne koristim ga na dnevnoj bazi. Najcesce ga nanosim kada znam da idem negdje na duzi period(10-12sati) i navecer kada negdje idem. A na dnevnoj bazi koristim "laganije" pudera, npr. Onaj novi Essence 2u1 puder.

      Izbriši
    3. To mi je drago čuti jer je po meni definitivno pretežak za svaki dan i u tom slučaju su velike šanse da bi te počeo isušivat :) za onda kada ti treba duže držati na licu je stvarno super, drži se bolje i od nekih puno skupljih koje sam koristila i to mu se mora priznat :)

      Izbriši
    4. Ma ne, ne bih ga mogla nositi svaki dan. Na dnevnoj bazi ne. Puder mi je super. Zamjerki nemam. Stvarno sam odusevljena kako dobro prekrivanje ima.
      Alii.. Dnevna baza zasad ne.

      Izbriši
  3. Iva moja draga imamo isti problem kod ovog pudera...ističe suhe djelove lica,i jako ističe pore i fine linije... Koji god primer stavila uvijek ista stvar... Hvala bogu da sam ga potrošila i sigurno ga više ne kupujem...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma strašno, još pore riješila Garinierovom bazom, ali to isticanje suhih dijelova...nisam ni znala da ih imam dok me ovo nije snašlo xD

      Izbriši
    2. Upravo to...meni isto niti jedan puder nije istaknuo suhoću kod nosa...hhehe nisam ni znala da mi je taj dio suši... Moram si kupiti Garinier bazu... Čula sam sve najbolje o njoj..

      Izbriši
  4. Meni je ovo savršen puder i čak bi se usudila usporediti ga s omiljenim Diorskin Star. Imam ogromne pore, prave kratere i puder ih baš lijepo sakrije, čak i lagano izblura lice, a nije me ni isušio. Stvarno smo različiti i zato je dobro pročitati različita iskustva u recenzijama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to što si i rekla,nismo svi isti i za neke je ovaj puder očito pravi mali drogerijski dragulj :)
      Da nam svima sve isto paše, koja bi uopće bila svrha ovoga? ;)

      Izbriši