subota, 31. prosinca 2016.

#FAVORITI ZA PROSINAC

Planirala sam preskočiti favorite za prosinac, te napisati više postova sa godišnjim favoritima podijeljenih u nekoliko kategorija, no vrijeme me pregazilo i nisam htjela da sve to bude brzopleto i da se kasnije razmišljam kako sam nešto zaboravila, a zaslužilo je biti spomenuto. Ne brinite, godišnji favoriti će sigurno ugledati svijetlo dana na blogu čim sa sobom budem na čisto koji su to proizvodi koji su istinski zaslužili tu titulu. Za sada, ostavljam vas sa najkorištenijim i svakako proizvodima sa kojima sam bila najzadovoljnija protekloga mjeseca kao što to i inače činim.

Nije me ni najmanje iznenadila činjenica da su dva proizvoda koja sam najčešće koristila tijekom ovoga prosinca, koristila i protekle godine. Dakle, Chanelov Rouge Alurre ruž u nijansi Passion i theBalm Mary-Lou Manizer su moji apsolutni prosinački favoriti iz godine u godinu. Razumije se, prosinac ne smije proteći bez crvenog ruža i savršenog zlaćanog highlightera. Mislim da o Mary-Lou ne trebam puno pisati (recenzija na ovom LINKU) jer mislim da nema osobe kojoj je taj proizvod promaknuo, a i za slučaj da jest, uskoro donosim recenziju theBalmovog popularnog trojca, pa ćete imati još jednu priliku čitati o ovom hvale vrijednom proizvodu. Chanelov ruž me dosta dugo nije oduševljavao, da bi se ove zime skroz zaljubila u njega. Radi se o ružu satenske završnice koja je zbilja ugodna na usnama, ne isušuje ih i prilično je dugotrajna. Essence zlatni eyeliner iz The Litle X-Mass Factory kolekcije sam kupila tek nedavno, no od kada sam ga donjela doma, koristila sam ga svakodnevno. Nikad nisam imala neki ovakav tuš za oči i baš mi se sviđa kako izgleda na kapcima. Ambalaža je preslatka, kistić dosta precizan, a proizvod odlično pigmentiran i dugotrajan na kapcima. Nakon čitavog dana jedva malo izblijedi na repiću dok ostatak ostane netaknut! Ne vjerujem da ću potpunu recenziju stići pisati dok se ova kolekcija još bude nalazila u drogerijama, pa svakako ako tražite lijepi tuš u zlatnoj boji, preporučam ovaj! :)


Urban Decay Naked Ultimate Basics paleta se svakako zaslužila naći na ovoj listi jer je to bila i najkorištenija paleta u prosincu. Recenziju možete naći na ovom LINKU gdje možete pročitati što mislim o pojedinim nijansama i njihovim karakteristikama. Ovo je jedna od onih paleta za koju ne mislim da je itko mora nužno imati, no veći broj itekako nosivih mat nijansi u ovoj paleti svakako su vrijedne pažnje onih koji tragaju za takvom paletom.


Glam Glow Thirstymud Hydrating Treatment u početku je više oduševljavao mog dečka koji ga je koristio nakon brijanja nego mene. Prvih par korištenja mi se svidio, no nije to bio nikakav efekt koji mi nisu pružile i neke višestruko jeftinije maske i jednostavno nisam vidjela razloga zašto bi kupovala novu teglicu kada potrošimo ovu. Srećom, netom prije nego što je moja bolja polovica ispraznila teglicu do kraja, odlučila sam ovaj tretman nanjeti u debljem sloju i ostaviti ga preko noći bez ispiranja i drago mi je da jesam jer tu se rodila moja ljubav prema ovom proizvodu. Zvučati će nevjerojatno, ali ova maska je učinila puno više po pitanju dehidracije moje kože sa tim jednim tretmanom nego svi silni proizvodi zajedno koje u posljednje vrijeme koristim ciljano upravo zbog tog problema. A miris, e to je jedna posebna ljubav...kokos i to takav lijepi miris kokosa da ne znam kako bi vam ga riječima opisala. Kad idući put budete negdje gdje drže ove maske, samo je pomirišite i onda mi se javite sa vašim dojmovima! ;)


Dugo nisam kupovala nikakve antiperspirante pored onih u spreju i onda me na svu sreću dopala Garnierova Neo Invisible Dry Cream (Fruity Flower). Ovaj proizvod osim što uspješno spriječava znojenje, čini mi se da i njeguje osjetljivo područje pazuha s obzirom da mi koža tog područja više nije iziritirana niti suha kao što je to bila prije nego što sam ga počela koristiti. Brzo se suši i ne ostavlja tragove na odjeći. Od mene je svakako dobio zeleno svijetlo jer čini sve što bi jedan antiperspirant trebao činiti, a pored toga još i predivno miriši. Kupujem ponovno, a vama preporučam da isprobate ako tražite neki ovakav proizvod.




 ***

S obzirom da su svi planovi za doček izvan Lijepe Naše neslavno propali, sretna sam što time što sam ostala doma i bez planova ipak zadnji dan ove godine mogu zaključiti sa onime što me izuzetno veseli, a to je pisanje. Prijedlozi gdje otići večeras su dakako još uvijek dobrodošli, ali iskreno nemam ništa ni protiv pidžame u ponoć jer mi je i to draže od nekog forsiranog izlaska u zadnji tren. Za vas se ipak nadam da su vam se planovi ostvarili i da ste sada na nekom lijepom mjestu ili planirate u čemu ćete večeras osvajati podij. Ako planirate biti i kod kuće onda se nadam da imate ili najgenijalniju pidžamu koja će vas večerat grijati ili najbolje društvo, bila to bolja polovica, dječica, obitelj ili društvo pored kojih vam ionako ne treba biti bitno gdje ste jer imate ono bitnije od bilo kakve lokacije.

Ja ovo godinu zaključujem sa neizmjernom zahvalnosti na onome što mi je donjela i sa još većom znatiželjom da otkrijem što mi nosi iduća. Vama želim da mi budete zdravi, voljeni i da u svakom trenutku imate na čemu biti zahvalni. Da vam se svaka vaša novogodišnja odluka ostvari i da na svakom planu neprekidno rastete i postajete bolji nego što ste jučer mogli ni zamisliti da ćete biti.

Dragi moji, sretna vam nova 2017. godina!

***


Što ste vi voljeli u prosincu?
Imamo li neki zajednički favorit?
Pišite mi! :)




Nema komentara:

Objavi komentar