subota, 10. rujna 2016.

#RECENZIJA: Mac Matte Lipstick Matte Royal

Svjesna sam da će današnja recenzija izazvati različite reakcije jer iste dobivam kada god prošećem ovaj ruž, no baš je iz toga razloga pišem je sa još većom znatiželjom da čujem i vaše komentare. Recenziram vam Macov mat ruž  nijansi Matte Royal.

Recenzije Macovih ruževa nisu nikakva novost na blogu, pa se neću previše ponavljati informacijama oko same ambalaže koje možete pronaći kod bilo koje druge recenzirane nijanse. Staviti ću vam na dno linkove na sve njih, pa kliknite na one koje vas zanimaju.
Umjesto mojeg nepotrebnog odugovlačenja sa opisivanjem, niže je slika koja vrijedi više od tisuću riječi.


Nijanse su ono zbog čega pišem post o (uglavnom) svakom Mac ružu koji kupim jer od nijanse do nijanse primjećujem odstupanja od kvalitete za koju smatram da bi trebao imati svaki ruž, kod nekih manja, a kod nekih (poput Matte Royal) i primjetnija u odnosu na ono što sam navikla kod Maca.

Da  krenemo od najosnovnijeg.
Macov Matte Royal mat je ruž duboke tamno plave nijanse. Nijanse koju se neće svatko usuditi nositi i koja zasigurno neće svakome ni pristajati. Također, neće biti najbolji izbor niti za one kojima smeta neprestano paziti i provjeravati ruž na usnama jer je po tom pitanju itekako zahtjevan.


Pigmentacija kod ove nijanse ne zaostaje za prethodno isprobanim. U jednom sloju postiže se intenzivna boja i puna pokrivnost na usnama.

Tekstura mi se u početku činila suhija od ostalih nijansi, no nakon par korištenja ruž je postao puno kremastiji i o suhoj teksturi nema ni govora. Nanosi se ravnomjerno, no zahtjeva da se aplicira kistom ili olovku za obrubljivanje jer nijansa sama po sebi ne trpi ni najmanju grešku. Ugodan miris vanilije koji isparava ubrzo po nanošenju je već uobičajen kod Macovih ruževa.

Na usnama je ugodan i iznenadila sam se da uopće ne isušuje. Pripazite samo da nahranite usne prije nanošenja jer će u protivnom naglašavati svaki suhi dio na vašim usnama.


Trajnost je dio priče koji me razočarao. Ruž malo vremena nakon nanošenja postepeno gubi na intenzitetu. Tu se vraćamo na početak kada sam vam napisala da nije za one koji nemaju naviku kontinuirano provjeravati ruž i paziti kako on izgleda. Osim tog blijeđenja, nije mu strano ni nestati sa rubova usana, a to sa ovom nijansom može zbilja ružno izgledati. Ovom se karakteristikom nijansa Matte Royale najviše razlikuje od ostalih koje imam.

Rješenje sam pronašla u Makeup Revolution Eyelineru Hypocrisy Badesst Blue kojim obrubim i ispunim usne, te sam nakon što na njega nanesem ruž, mirna dulje vrijeme. Ako vas zanima kako bi ova nijansa izgledala na vama, a niste spremni izdvojiti veći iznos novca za ovaj ruž, naručite si upravo tu olovku.


Nikakva novost u odnosu na prethodno recenzirane nijanse nije ni cijena od 19 eura (oko 150 kuna), količina od 3 grama i rok upotrebe od 36 mjeseci od otvaranja. Sastojke možete vidjeti na slici.


Što god svi oni sa upućenim začuđujućim pogledima mislili, a ne biste mi vjerovali koliko ih ima, ja volim ovaj ruž i ako zanemarimo da me njegova trajnost razočarala, ne žalim ni tren što sam ga kupila. Mislite li da je ovu nijansu u današnje vrijeme nositi hrabrost ili ludost? Pa ja mislim da sve dok se vama sviđa, nije bitno što će drugi misliti ;)

Dosadašnje recenzije:

Mac Matte Lipstick Evening Rendezvous
Mac Matte Lipstick Pink Plaid
Mac Matte Lipstick Velvet Teddy
Mac Matte Lipstick Taupe

Koji je vaš omiljeni Mac ruž?
Biste li se odvažili nositi ovakvu nijansu?
Pišite mi! :)





Broj komentara: 8:

  1. Treba imati facu za nosit ovakvu nijansu, tj.treba ti stajati...heheh...ja se nisam još usudila ništa takvo isprobati,ne privlači me taj današnji In... Meni je to više za neke revije ili za neki party...ali svako ima svoje mišljenje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To vrijedi za svaku nijansu ruža, ali opet sa druge strane treba ponekad pustit to sve i uživati u nošenju nečega što ti se sviđa, a možda ti baš i ne komplimentira! Što se tebe tiče, ne sumnjam da ćeš jednom pokleknut sa nekom ludom nijansom ;)

      Izbriši
  2. Ja sam definitnivno za. I znam da ne stoji svakom zbog kože, zbog tona, itd., ali ako se nesto nosi sa stavom, sve stoji!
    Plavi, ljubicasti, crni. Sve. :D Ljubav. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Po meni ni hrabrost ni ludost,ako osobi lijepo stoji,zasto ne ? Osobno mi izgleda pregenijalno i da te sretnem okrenula bih se i prokomentirala dragom,frendici....pozitivno.Nazalost ili ne,ruzeve jako rijetko koristim,ali da je suprotno sigurno bih se odvazila na ovakvu neuobicajenu nijansu.
    Da skratim,lajk ko kuca 🙌

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sa okretanjem i komentiranjem se suočavam stalno, pa mi je drago pročitati ovako lijepi komentar! :)
      Iskreno, ne razmišljam uopće o tome što netko misli kada se okrene, ali skroz mi je ludo promatrati kako ljudi reagiraju jer očito nisu navikli vidjeti nešto takvo :)
      Uglavnom, ovaj ruž nije za one dane kroz koje želiš kliznuti neprimjetno :P

      Izbriši
  4. Brutalan je! :D
    Ja bih ga vjerojatno samo po kući nosila. hahah Ali, voljela bih da imam hrabrosti i nosim ga kao i ti bez obzira što drugi misle! :)
    btw ljudi čudno gledaju i umjetne trepavice, a kamo što drugo.. :')

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, doć će ti taj trenutak ludosti :) ni ja nikada prije nisam imala u planu nešto takvo kupiti, ušla sam u Mac, vidjela nijansu i hajde kao da probam samo...nakon pola sata vraćala sam se po njega :)
      Ljudi će se uvijek okretat i kometirat, nekome će se svidjet, nekome ne, poanta priče je da te to treba najmanje brinut jer ništa od odjeće, šminke, trepavica,... ne nosiš radi njih, već iz svog zadovoljstva :)

      Izbriši