srijeda, 31. kolovoza 2016.

#FAVORITI ZA KOLOVOZ

Osjećam olakšanje što se kolovoz priveo kraju i što će uskoro temperature ponovno biti niže jer mi fali moja rutina šminkanja. Nije da sam ovog mjeseca u potpunosti odustala od šminkanja, no to je sve bilo puno lakše, brže i bez previše eksperimentiranja, a shodno tome i sa manje novijih favorita nego inače. Što se preparativne kozmetike tiče, tu nisam ništa mijenjala što samo po sebi znači da novih favorita nemam. Izvan spomenutih kategorija, u moj život je ušetao najveći favorit ikada, no o tome više na kraju posta. :)

Kako sam pri kraju sa svojim Make Up For Ever HD korektorom, a htjela sam ga još neko vrijeme imati i koristiti za neke posebnije prigode, ovoga sam mjeseca napokon kupila Aurin Correct ME! korektor u odgovarajućoj nijansi. U recenziji sam vam pisala o svom failu sa nijansom koju i dalje nikako da potrošim, no i karakteristikama koje ovaj korektor ima. Njegova lagana, neisušujuća formula, srednja moć prekrivanja, te ne nakupljanje u boricama oko očiju učinile su ga omiljenim korektorom koji koristim za podočnjake i posvjetljivanje lica ovoga ljeta. Ovdje možete vidjeti swatch nijanse 301 Vanilla kao potpunu suprotnost nijansi 304 Fair o kojoj sam vam pisala u recenziji.



Iznenaditi će vas što u svojoj kolekciji imam čak jedno rumenilo koje ima primjese breskvastih tonova, a još više to što mi je to rumenilo najomiljenije u posljednje vrijeme. Radi se o Max Factor Creme Puff rumenilu u nijansi Alluring Rose. Imam tri takva rumenila i sva tri su mi izuzetno draga da već neko vrijeme razmišljam kako bi mogla dodati još koju nijansu tom društvancu. I dalje stojim iza toga da im je cijena malo previsoka za drogerijski brend, no i da su mi to definitivno najomiljenija rumenila koja se mogu naći u našim drogerijama.


Sa ovim rumenilo, kombinirala sam blago breskvasti highlighter iz Carli Bybel palete. Sad vam je vjerojatno svima već jasno da više ne izbjegavam bresvasto u širokom luku kao i prije. Valjda nikad nije kasno da vam se nešto ipak svidi. Iz swatcha (highlighter iznad, rumenilo ispod) možete vidjeti o kako se divnoj nijansi radi. Kvaliteta svih highlightera iz palete je na zavidnoj razini i nije uopće upitno preporučam li kupnju palete. Ja sam svoju depotirala, pa ukoliko budete imali pitanja o tome, slobodno me pitajte u komentarima.


Za posljednji proizvod dekorativne kozmetike, vjerujem da će se većina vas složiti kako je spas kada trebate jednostavno, brzinsko i postojano rješenje za vaše kapke. Maybelline Color Tattoo 24HR u nijansama 35- On and on Bronze i 65-Pink Gold su definitivno moj odgovor na nesnošljive vrućine i manjak volje za šminkanjem. Za čas ih nanesem na kapak, nijanse su jako lijepo pigmentirane, a postojanost im je do skidanja. Ne moram ni spominjati da jako lijepo posluže i kao baza za sjenilo kada vas ipak uhvati volja za nečim složenijim. Kupila sam ih prošlo ljeto i moram primjetiti da se jako sporo troše ma koliko ih koristila.



Iiii ta-daaaa! Ono što mi ni jedan dekorativni ni preparativni kozmetički proizvod, ma koliki favoriti bili ne mogu zasjeniti- napokon pravi fotoaparat! :) Poželite dobrodošlicu novom pojačanju bloga i mom stalnom suputniku- Canon EOS 700D fotoaparatu. Za fotke sa ovim mališanom još ćete se neko vrijeme morati strpiti jer mi se sada tek upoznajemo, no obećajem da će slike na blogu uskoro postati puno kvalitetnije i da ćete u njima uživati. Nije daleko od istine kada kažu da prvih nekoliko tisuća fotografija ispucate na sasvim sulude stvari jer ja ovih par dana što ga imam fotkam sve i svašta.


I ono što nikako ne smijem zaboraviti spomenuti jest da smo preko noći prešli 50 000 pregleda na blogu. Zahvalna sam vam do neba na svoj podršci koju mi pružate i potičete da budem sve bolja i bolja u ovome što radim. Uskoro planiram i jedno malo darivanje u znak zahvalnosti, pa pratite objave na Facebook stranici Beauty kutka by Iva. 

Što ste vi obožavali ovoga mjeseca?
Pišite mi! :)




4 komentara:

  1. Bas mi se svidaju tvoji favoriti, nekako su jednostavni, a funkcionalni.
    Maybelline je nadmasio samog sebe s ovim sjenilima, to svakako.
    Ps. *vup-vup* za fotic. :) ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam i na 50 000 pregleda i na novom fotiću i veselim se fotkama koje ćeš napraviti njime.
    Od favorita koje s tobom dijelim tu su color tattoo sjenila. Imam 2 ( doduše ne ova ) i često ih koristim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :)
      Drago mi je da si zadovoljna sa sjenilima i da dijelimo favorita :D

      Izbriši