petak, 12. veljače 2016.

#RECENZIJA: Aura Bronzer Contour Brush i Blending Eyeshadow Brush

Vjerojatno ste primjetili da me većina Aurinih proizvoda koje sam nedavno kupila oduševila, no ova dva su definitivno najdraža među svim njima. Nije mi bila namjera pisati toliko recenzija i posebno ne u ovako kratkom vremenu što se jednoga brenda tiče, no smatram da je zbilja sebično ne podjeliti nešto ovakvo sa vama. Radi se o recenziji kista za bronzer i konturiranje, te kista za blendanje sjenila ili kako sama Aura navodi Bronzer Contour Brush i Blending Eyeshadow Brush ljepotana. Od cjelog asortimana kistova ova dva su mi se učinila najzanimljivijima, te sam za početak odlučila uzeti njih na probu. Sada kad su se oni pokazali na djelu, vjerujem da ću upotpuniti svoju kolekciju još nekima.



Navika mi je pisati vam cijene na kraju posta kako one nebi bile trn u oku dok čitate recenziju, no ovaj ću put učiniti iznimku jer smatram da su cijena od 44,99 kuna za kist za bronzer i konture, te 27,99 kuna za kist za blendanje sjenila apsolutno opravdane i da nećete pogrješiti ukoliko se odlučite izdvojiti taj iznos i pružite priliku ovim kistovima da vas osvoje kao što su mene.


Oba su kista napravljena od sintetičke dlake, imaju crnu drvenu dršku sa Aurinim natpisom te srebrni okvir koji drži dlačice. Uvijek kada vam pišem recenzije  kistova, nastojim iste oprati barem tri puta da vidim kako se ponašaju. Perem ih kao i ostale sintetičke kistove sa malo tekućeg (može i krutog) sapuna i vodom i do sada je svako pranje prošlo bez ispadanja ijedne dlačice ili mjenjanja oblika. Neću vam pisati o mogućim primjenama kistova jer smatram da najbolje rade ono čemu su namjenjeni, no svakako imajte na umu da oni svaki za sebe imaju više mogućnosti primjene.


Aura Bronzer Contour Brush kist je namjenjen konturiranju lica i nanošenju bronzera. Njegove fina sintetička  vlakna i poseban oblik omogućiti će vam lagano i precizno naglašavanje svih kontura lica. Ono što mi je posebno važno je to da kist ne pokupi previše proizvoda i da se sa njime mogu lijepo izblendati konture nanesene na lice, a Aurin kist za bronzer i konturiranje to radi besprijekorno. Mekan je stoga nema ni najmanje šanse da će biti grub prema vašem licu ili vas grebati. Moram priznati da od kad se ovaj kist našao u mojim rukama, nešto manje koristim svoj do tada omiljeni Contour Brush iz Real Techniques The Core kolekcije.


Na slikama ispod možete vidjeti kako je jedna strana kista šira, a druga uža, te da se kist na svom vrhu sužava u špic. Upravo zbog tog špicastog oblika, nema sumnje da će vaše konture biti precizne svakoga puta kada posegnete za kamenim (praškastim) proizvodom za konturiranje ili bronzerom, a mekane će dlačice omogućiti da bez grebanja konture izblendate do savršenstva.



Aura Blending Eyeshadow Brush kist je za sjenčanje očnih kapaka, također jako mekan i napravljen od finih sintetičkih vlakana. Koristi se za ublažavanje prijelaza iznad pregiba kapka, u pregibu kapka, a može poslužiti i za nanošenje sjenila preko cijele dužine kapka. Draži mi je od skoro svih kistova za blendanje sjenila koje imam, a u posljednje ga vrijeme i najčešće koristim (uz Sigmin kist E40 koji mi je ipak na tome polju najdraži). Ne pokupi previše proizvoda i nema sumnje da savršeno izblenda svako sjenilo koje nanesete na kapak sa izuzetnom mekoćom i preciznošću.


Što se oblika tiče, on je ponovno sa jedne strane uži sa druge širi, te se pri vrhu sužava u špicasti polukrug. Savršeno sjedne na kapak i mislim da mu po  pitanju veličine i oblika nemam što prigovoriti.


Kao što sam već na samome početku rekla, mislim da nema razloga da ne uvrstite ova dva ljepotana u svoju kolekciju kistova za šminkanje. Cijenom su pristupačni, a svoj posao odrađuju najbolje što mogu. Ja ću sigurno nabaviti još koji Aurin kist, a nemojte se iznenaditi niti ako napravim zalihe ovih kistova jer bi bila šteta ostati bez njih.

Kako vam se sviđaju kistovi o kojima sam vam danas pisala?
Jeste li ih isprobali?
Pišite mi! :)




Broj komentara: 14:

  1. Baš mi je drago što si napisala ovaj post jer su ova dva mališana upravo Aura kistovi koji me najviše zanimaju te je sam riješena dvojba oko toga trebaju mi ili ne. Definitivno mi trebaju :D Pohvala za predivne fotografije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno ih kupi, nećeš trena požalit! :)
      Hvala ti na pohvali! :D

      Izbriši
  2. Blenderića za okice nikad dosta, a ovaj izgleda i zvuči tako dobro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se! Nadam se da budeš isprobala, pa javi dojmove! ;)

      Izbriši
  3. Imam oba dva kista i odlična su mi, ipak mi je draži ovaj za konturiranje :)
    Ovaj kist za blendanje koristim više za nanošenje hajlajtera jer taj posao obavlja odlično i nekako mi se više sviđa za to :)

    Inace super slikice! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj veći mi je odmah upao u oko i sigurno ću ga nabaviti kad tad :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Sigurno cu kupiti blending eyeshadow brush,nek se nađe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neće mu dugo trebati da ti postane jedan od omiljenih! :)

      Izbriši
  6. Neću ti više dolaziti na blog, svaki put sam ljubomorna na auru, haha. :D ;)
    Zezam se, ofc. :D
    Jedva čekam probati njihove kistove, vidjela sam si onaj dupli i čini mi se da bi mi onaj s manjom glavom mogao biti odličan za nanos i blendanje sjenila u pregibu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, nadam se ćeš bit zadovoljna ako se odlučiš na kupnju njihovih kistova :)

      Izbriši
  7. Ovo mi je omiljen oblik četkice jer su multifunkcionalne nekako haha ;)
    Izgledaju odlično i stavljam ih na WL :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da će te oduševiti, ja se ne odvajam od njih :)

      Izbriši