petak, 4. prosinca 2015.

# NEW IN /dekorativa i preparativa/ 2/

Početak je mjeseca i vrijeme za NEW IN koji ovoga puta objedinjuje dekorativu i preparativu. Mislim da je najpoštenije da početkom mjeseca objavim što sam novog kupila i da na taj način dobijete koliki toliki uvid u recenzije koje bi mogle uslijediti, a i vi na ovaj način imate priliku od mene tražiti recenziju nekog proizvoda koji vam se učinio zanimljivim. Najčešće će se dogoditi da ovi postovi budu opširniji jer ne želim previše opterećivati blog sa NEW IN postovima svakih tjedan dana već ću objediniti mjesečno razdoblje u jednome.
Ovaj je mjesec prevladavala dekorativa, preparativna kozmetika ostala je malo po strani jer sam nužne zalihe obnovila krajem rujna.






Počet ću sa preparativom za kosu jer nje ima nešto više. Tu se nalaze Keune Ultra Mild Repair šampon i regenerator za oštećenu kosu, Keratin volumizer, Baleina kura za sijedu i izbijeljenu kosu, Batiste suhi šampon i Bliss četka za kosu.








Keune proizvodi za pranje kose su mi se svi redom pokazali dovoljno kvalitetnima i odgovarajućima za moje stanje kose, pa im se uvijek iznova rado vraćam. Keune Keratin Volumizer mi je preporučila frizerka.Deklaracija navodi kako kosi daje volumen, jača je, te pruža fleksibilnost i sjaj. Ne sviđa mi se što mi se kosa od njega pojačano masti. Balein proizvod je relativno nov u rutini njege kose, no njegovo korištenje mi se pokazalo odličnim u očuvanju boje kakva je ona bila netom nakon farbanja, odnosno u sprječavanju izbijanja crvenog pigmenta iz vlasi. Batiste šampon za suho pranje kupujem na redovitoj bazi. Nažalost, ja sam od onih kojima kosa izdrži maksimalno dan do dva da se ne zamasti i ovaj proizvod je spas za produživanje svježine kose dan dulje kako bi se izbjeglo prečesto pranje. Bliss četka zamjenila je zelenu Macadamia prastaru četku za rasčešljavanje. Nema neke prevelike razlike osim što mi se ova čini mrvu grublja od prethodne.

Iduća su dva proizvoda za depilaciju. Njih sam odlučila isprobati da malo zamjenim svoju već standardnu Čupko postavu. Luxepil patrona voska i trake za depilaciju bez voska sasvim solidno rade svoj posao, no ipak im neću ostati vjerna jer Čupkovi proizvodi za jednaku cijenu, svoj posao rade bolje. Kod Luxepil patrone primjetan je snažan miris prilikom depilacije koji meni baš i ne odgovara, a trake su previše glatke, pa se zna dogoditi da ne prime sav vosak sa tretiranog područja.



Kad se uhvatim dekorative teško mi je uopće odlučiti se kojim bi redoslijedom krenula.
Za početak tu su Urban Decay Eyeshadow Primer Potion u nijansi Original i Pore Perfecting Complexion Primer Potion. Oba proizvoda su odlična o čemu ćete imati prilike i čitati, a svakako i bez toga preporučam da ih isprobate.


Zatim je tu nešto veća postava theBalm proizvoda. Bipa nas je ponovno odlučila razveseliti svojim popustom na dekorativnu kozmetiku, a mene posebno i sa rođendanskim popustom. Iz priloženoga možete zaključiti koliko je to moje veselje bilo. Svoj kutak u kozmetičkom koferu našli su: Bahama Mama bronzer, Sexy Mama transparentni puder, Mary-Lou Manizer highligter i Schwing crni eyeliner. Obožavam ih svih redom!



Sa BH Cosmetics stigla mi je Carli Bybel paleta sa 14 savršenih sjenila i highlihtera. Svoje oduševljenje pretočiti ću u recenziju, a moguće i da vam napravim tutorial ako vas zanimaju takve vrste postova. Ovim putem pohvaljujem stranicu BH Cosmetics! Paleta je putovala svega 8 dana, došla je u potpunosti neoštećena, sama procedura narudžbe je i više nego jednostavna, a stalno imaju i akcije na određene popuste ili besplatnu poštarinu.


Obnovljena je i zaliha umjetnih trepavica! Sviđa mi se što ih mogu kupiti fizički u trgovini od kada je u Rijeci otvorena Diviana Cosmetics. Izbor je beskonačan! :)


Otkrila sam i China Glaze lakove sa učvršćivačem. Sugar High je samo prvi u nizu jer je moje oduševljenje njima riječima neopisivo. Suše se brže od ijednog laka, četkica je mala i precizna, a izbor nijansi zapanjujuć.


Prikrale su se i novi Essence lipliner u nijansi 06 Satin Mauve (bez toga ne živimi!), Nyx soft matte lip cream u nijansi Antwerp i Estee Lauder Sumptuous Infinite. Maskaru još nisam stigla isprobati, a Nyx-ov ruž mi je odličan. Usudila bih se reći da je ovo dostojna verzija Bourjois Velvet ruževa koji su mi do sada stajali na tronu. Cijenom su upola jeftiniji, blažeg mirisa, a stoje podjednako, ako ne čak i nešto dulje od prethodnih i manje isušuju. Jesam li spomenula da se nećete moći odlučiti između svih nijansi koje se nude?




O ovome setu ste mogli čitati ovdje.


I sa iHerba mi je napokon stiglo naručeno. Ako se sjećate u prošlom NEW IN-u pisala sam vam u Physicians Formula arganovom bronzeru koji mi je došao skroz razlomljen. Poslala sam mail iHerbu nakon čega su mi refundirali novac na račun, a ja ponovno naručila bronzer. Stigao je cijeli! :) I drugi proizvod koji je doputovao u paketu je NOW Solutions Morocan red clay powder za izradu maske za detoksifikaciju osjetljive kože lica. Ne mogu dočekati da isprobam!



Za kraj jedna lijepa stvarčica koja izlazi iz Beauty sfere, ali mi je jako draga. Radi se o ŽENSKOM ROKOVNIKU 2016. Možete ga kupiti na istoimenoj WEB stranici ili u obližnjem DM-u. Moj je poklon od dečka koji zna koliko sam slaba na ove slatke Eiffelove tornjiće.



Ovo je krenulo u beskonačnost, pa sam sretna što vam mogu reći da je tu kraj.
Što vam se sviđa od mojih novotarija?
Pišite mi...




Broj komentara: 6: