srijeda, 30. prosinca 2015.

# FAVORITI ZA PROSINAC

I evo, kako već biva običaj, krajem mjeseca objavljujem vam svoje favorite. Opet se ograničavam na 5 proizvoda jer bi bez toga favorita vjerojatno bilo preko mjere, a u pripremi je i post sa favoritima za 2015. godinu gdje ću se potruditi obuhvatiti baš sve proizvode koji su me ove godine oduševili.

Prvi i najveći favorit za mjesec prosinac je svakako Carli Bybel paleta. Mislim da bi dane kada sam se šminkala nekom drugom paletom ovoga mjeseca mogla prebrojati na prste jedne ruke. Kvaliteta sjenila je iznad svakih očekivanja, a boje baš onakve kakve volim na svojim očima.


Zatim je tu Nyx Wonder Stick za konturiranje. S obzirom da je bilo puno prigoda gdje sam ovaj mjesec mogla ići potpuno sređena iskoristila sam priliku da se igram sa odvažnijim konturama i highlightom. Ovaj malac je bio od velike pomoći!


Prosinac bez crvenog ruža? Nikako! Nema lijepšeg od make up-a začinjenog crvenim ružem. Iako Chanelov Rouge Allure nije moj najdraži ruž svih vremena ova nijansa definitivno to jest! (104 Passion)


Tu se našao i theBalm Mary-Lou Manizer highlighter koji sam često koristila u blagdansko vrijeme.


Posljednja, no zato i ne manje draga je Macadamia četka. Osvojila sam je na nagradnoj igri sa Facebook stranice MACADAMIA HRVATSKA koji su uvidjevši grozno stanje moje stare NoTangle četke odlučili me počastiti novom. Hvala im od srca! :)


Ovo bi bio najvjerojatnije moj posljednji post u ovoj godini, no obećajem da vas neću zapostaviti na Facebook stranici. Želim vam da se lijepo provedete na dočeku Nove godine gdje god išli ili ne išli, da donesete ambiciozne odluke za iduću godinu i sve ih sprovedete u djela i najvažnije od svega da mi budete zdravi i voljeni.

Kako su vam se svidjeli moji prosinački favoriti?
Pišite mi...

Voli vas vaša Iva!



4 komentara:

  1. Odgovori
    1. Bez Mary još i možeš, ali četku si nabavi po obavezno...prije mi je četkanje kose bilo užas, pogotovo zato jer se još farbam u plavo, a s njom sam se preporodila..i ulje od Macadamie je odlično! :D

      Izbriši
  2. Jako lijepe stvarčice ;)
    Mary-Lou Manizer si već duže vrijeme gledam, a ova paletica Carli Bybel mi je i sto prekrasna, prijateljica ju ima i kaže da je oduševljena njome :)

    OdgovoriIzbriši