ponedjeljak, 23. studenoga 2015.

#RECENZIJA: URBAN DECAY NAKED 3

Prije otprilike mjesec dana postala sam vlasnica ove savršene palete. Neopisiv je osjećaj shvatiti nakon mjeseci i mjeseci žaljenja za nečim ovakvim jer je dostupno samo putem interneta i uz veliku šansu plaćanja visoke carine da si u potpunoj zabludi. Paletu sam kupila u Sephori u Trstu (Italija). Trebalo mi je vremena i vremena da shvatim da se toliko željena paleta nalazi samo šezdesetak kilometara udaljena od mene.
Ako ste u blizini Trsta imate priliku posjetiti dvije Sephore, jednu u samome centru grada na adresi Via Imbriani 7, a drugu u trgovačkom centru Torri d´Europa na adresi Via Italo Svevo 14 izvan centra grada. (Za upute mi slobodno postavite facebook upit u svako doba!) 
Tražeći Vice 4 paletu ja sam taj dan posjetila obje. U Sephori u Torri d´Europa radi prekrasna cura podrijetlom iz Srbije koja priča sve moguće jezike i zna apsolutno sve što je pitate, pa zato imate moje tople preporuke da prvo svratite u tu trgovinu. Razlika između njih je jedino što Sephora u centru ima Urban Decay gondolu dok ova u Torri-ju nema, no nisam primjetila da im se asortiman pretjerano razlikuje i ono što će većina od nas tražiti (palete, primere) naći ćete u obje.  Što se samog asortimana tiče, nebi baš pohvalila njegovu sveobuhvatnost jer ima dosta stvari koje u Italiji nisu dostupne ili tek stižu sa zakašnjenjem u odnosu na asortiman dostupan vani. Među nima je i Vice 4 paleta koja bi trebala stići tek negdje nakon božića. Cijene su iste kao i na internetskim stranicama ili koji cent niže nego na nekim pojedinima. Naked basics palete su oko 29 eura, a Naked 1, 2 i 3 50 eura. (oko 220 i 380 kn)

Prelazimo na moju veličanstvenu Naked 3 paletu.






U otprilike mjesec dana korištenja (iako je to bilo jasno u samome startu) mogu reći da je ovo najbolja paleta sa kojom sam se do sada imala prilike igrati. Upravo je to i razlog zbog kojeg pišem recenziju preizrecenziranog proizvoda. Teško mi je bilo ostaviti je po strani, a da ne napišem barem pokoju riječ o njoj. Nekome će, nadam se detaljne slike ambalaže i proizvoda pomoći da ne nasjedne na razne prodavače fake kozmetike.

Paleta dolazi u lijepom brončanom pakiranju sa zlatnim natpisom i slikom mrvljenih sjenila.


Na stražnjoj strani osim istih sjenila sa nazivima nijansi vidite i kist, te primjere boja testera u kapljicama koje dobivate u paketu.



Paleta kada se izvadi izgleda ovako.



Sadrži 12 sjenila, redom: Strange, Dust, Burnout, Limit, Buzz, Trick, Nooner, Liar, Factory, Mugshot, Darkside, Blackheart.






Paleta sadržava i svoj kist koji je prilično dobar s obzirom da su inače kistovi iz paleta samo neupotrebljivo smetalo.




Već spomenuti primeri koje dobivate u 4 varijante: Original, Eden, Sin i  Anti- aging.







Sada nekoliko riječi o samim sjenilima. Kako sam već gore napisala, paleta ima 12 sjenila. Sva su u količini od 1,3 grama sa rokom trajanja od godinu dana. Sjenila su odlične pigmentacije i trajnosti. Nekome će možda smetati lagano trušenje pojedinih nijansi prilikom aplikacije na kist, no trušenje se da lako rješiti otresanjem viška proizvoda sa kista i pažljivijim nanošenjem. Teško je fotografijama uopće dočarati ljepotu boja koje Naked 3 sadrži. Ono što mene posebno veseli su rozi i ljubičasti tonovi po kojima se ova paleta i razlikuje od svojih prethodnica.






U paleti su sadržane 3 mat nijanse: Strange, Limit i Nooner, 5 je shimmerastog finiša: Burnout, Liar, Factory, Mugshot, Darkside i 4 od kojih su 3 mat, 1 shimmer, a sadrže veće ili manje čestice glittera (te se najviše truse, ali su i najljepše): Dust, Buzz, Trick i Darkheart.

Ovako Urban Decay opisuje svoje nijanse:
„Strange (pale neutral pink matte-satin),
Dust (pale metallic pink shimmer w/iridescent micro-glitter),
Burnout (light pinky-peach satin),
Limit (light dusty rose matte),
Buzz (metallic rose shimmer w/silver micro-glitter),
Trick (light metallic pinky-copper shimmer w/tonal micro-sparkle),
Nooner (medium pinky-brown matte),
Liar (medium metallic mauve shimmer),
Factory (pinky-brown satin),
Mugshot (metallic taupe shimmer w/slight pink shift),
Darkside (deep taupe-mauve satin) and
Darkheart (smoky black matte w/rosy red micro-sparkle).“

Sastojke i još neke dodatne podatke o paleti možete pronaći OVDJE

Nekoliko slika sa swatchevima (bez primera) da pokušam dočarati njihovu ljepotu.


Indoor






Outdoor
Od primera sam za sada isprobala samo Original i zadovoljna sam. Produžuje postojanost i pigmentaciju sjenila bolje od ijednog do sada isprobanog primera i ne izaziva mi iritaciju. Vjerojatno ću o njemu u bliskoj budućnosti pisati. Cijena mu se kreće oko 20 eura (150 kn). 

Da zaključimo već ionako poduži post:
Urban Decay Naked 3 paleta savršena je za osobe koje u svojoj make up rutini vole roze i ljubičaste tonove. Raspon boja u paleti dovoljan je da postignete najneutralniji dnevni make up, pa sve do dramatičnog za izlaske. Postojanost i pigmentacija sjenila su odlični i ako izuzmemo to da se neka malčice truse, nemam apsolutno nikakvih zamjerki na njih. Smatram da kvaliteta opravdava cijenu i stoga nebi navodila cijenu kao negativnu stranu ovoga proizvoda. Savjetujem da pripazite ukoliko paletu ne kupujete iz provjernih izvora da u vaše ruke ne dospije kopija i da se prije kupnje na internetu dobro informirate o carinama.

Nažalost ili na sreću, mene je ova Urban Decay paleta osvojila i potakla na stvaranje wish liste za ovaj brend.
Ono što se priželjkujem u bližoj ili daljoj budućnosti od paleta su:
Urban Decay Vice 4
Urban Decay Naked 
Urban Decay Naked Smoky                                                                                                
Urban Decay Gwen Stefani

Upravo tim redom :) Počinjem razmišljat da sam se prema kozmetici počela odnositi kao prema Pokemonima..moraš ih skupiti sveee! Spašava me što mi ostatak Naked ekipe nije toliko privlačan...

Kako Vam se svidio moj mali doprinos moru recenzija Naked 3 palete? Biste li je voljeli imati u svojoj make up kolekciji?


Pišite mi :)

4 komentara:

  1. Meni su sve Naked palete savrsene! ALi sve do jedne. Posebno mi se dopada sto se uz nju dobje prajmer i korisna cetkica za razliku od drugih paleta. Inace, ova ima prelepe nijanse i mogu se kombinovati i za dnevni i vecernji look :) <3

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam ju dobila prije mjesec dana. Odlična paleta. :D Meni najdraža koju imam.

    OdgovoriIzbriši