ponedjeljak, 2. studenoga 2015.

# RECENZIJA: EOS Lip Balm



Ovo je jedan od onih trenutaka kada skačem od sreće kao da mi fali koja, a razlog je nešto na što se mnogi drugi nebi ni osvrnuli. Ma baš me briga! Stigao mi je moj paketić sa Pink Pande, a u njemu Honeysuckle/ Honeydew EOS Lip balm i još je lijepi sunčan dan! :)
Ne znam što mi je na njemu ljepše, jajolika ambalaža, pastelno zelena boja, njegov miris, božanstvena tekstura ili sama činjenica da je ta prelijepa loptica opet u mojim rukama.

Inače, ako ste propustile doznati nešto o EOS Lip balmovima (u što čisto sumnjam), donosim vam osvrt u kratkim crtama.


  • EOS je u stvari kratica za Evolution Of Smooth 
  • EOS Lip balmovi 99% su prirodni i sadrže 95% organskih sastojaka
  • sadrže shea maslac, te vitamine C i E
  • Gluten-free
  • Paraben-free
  • Petrolatum-free
  • Phthalate-free
  • dostupan je u više boja i mirisa od kojih su svi vjerujem neodoljivi
EOS Lip Balmove volim jer su prirodni, simpatični i lijepog mirisa, ali ono što je najbitnije jer su me trajno riješili problema ispucalih usnica. Ako mučite muku sa time od srca vam savjetujem da si nabavite svoju lopticu spasa.


Svoj primjerak možete naći na nekoj u nizu web stranica gdje su dostupni.Moj je kako sam već rekla stigao sa Pink Pande gdje mu se cijene kreću od 59,90-67,90 kn. Svakako vam preporučujem da ako ste vješti u internetskoj kupovini i iskusni sa traženjem inozemnih stranica koje prodaju autentičnu kozmetiku svoj primjerak EOS Lip balma nabavite tim putem jer ćete ipak proći nešto jeftinije.

Dijelite li moje oduševljenje sa ovim proizvodom?
Pišite mi...

Nema komentara:

Objavi komentar